1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Rastgele ^^


  1. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    126 Cork City Foras-Wexford Tahmin : 1 Oran : 1,5

    212 Bellinzona-Basel Tahmin : Üst Oran : 1,3

    222 Aalborg-Silkeborg Tahmin : 1 Oran : 1,7

    242 Sochaux-Arles Tahmin : Alt Oran : 1,4

    Ligler başlamak üzere ısınmak lazım :P
     
  2. AngeLicMoon

    AngeLicMoon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.436
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'suz
    inş. tutturursun hamza abi :)
     
  3. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    bu kupon yatar bro demedi deme^^
     
  4. Josephine

    Josephine Aileden rank8

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.018
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Sakarya
    Hazma ne zaman kupon tutturmuş lem :P
     
  5. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    Ulen ısınma turları zaten hiç bakmadım kim kaçıncı nedir ne değildir , bülteni açtım kafama esen 4 maçı yazdım :P
     
  6. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    bunlarla mı ısınıyorsun bro takımlara bak college takımı gibiler :P
     
  7. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    Barcelona vardı da biz mi oynamadık bro makara: :mrgreen:
     
  8. Josephine

    Josephine Aileden rank8

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.018
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Sakarya
    Şuana kadar hamza'nın kaç kuponuna oynadıysam hiçbiri tutmadı :lol:
     
  9. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    Tuttururken neredeydin bro bu kadar da çamura yatılmaz ki :lol:
     
  10. Rochas

    Rochas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
    Bu Kupon Yatar :P
     
  11. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    Ulan laf edene kadar sizde koyun sizide görelim :twisted:

    * Ben de zaten %100 tutacak diye koymadım maksat sezona ısınalım :beer:
     
  12. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    kamiiiiiilllllllllll yanlış hayaller peşindesin makara:
     
  13. Rochas

    Rochas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
    Bugün oynasam azıcık ucundan alırım :P
     
  14. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    Aman iyi oynamıyorum ulen kuponu şuna yaa heves falan bırakmadınız -.-"

    Alırsan adam değilsin :P :lol: Bu kupon tutmayacak kendi kuponunu oyna da gör :twisted:
     
  15. Rochas

    Rochas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
    Aalborg-Silkeborg Tahmin : 1 Fantezi olsun diye bu maça 0 girerim oynarsam Alborg yenemez Silke'yi bak burak dedi dersin abi :P
     
  16. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    Yahu anlamıyorum ben içimden geldi oynadım arkadaş ne var yahu . O kadar güveniyorsanız yazın oynayın şurda takılıyoruz şeyini çıkartacaksınız illa .
     
  17. Rochas

    Rochas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
    Bizde sana takılıyoruz abi bişey demedim ki
     
  18. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    kamilim sinirlendi ısınıyorduk daha kamil abi makara: nese: :lol: :twisted: :mrgreen:
     
  19. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    Bende sana takılıyorum ne var bunda makara: :mrgreen:

    @extra

    yok be bro az ciddiye alır gibi yaptım ne olacak diye ^^
     
  20. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    İlk maç tuttu kalanlar bugün :beer: