1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Rastgele bi vuruş.


  1. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    Bende taksi yaparken vurduğum bi zararı paylaşayım dedim. ^^

    Skiller FF degildir.

    [​IMG]
     
  2. volaris

    volaris Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    X:-198 Y:124
    güzel atack bence bide wing tribelara bence süper atack
     
  3. chipshajen

    chipshajen Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.228
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    dance + str intler + devil + life + zerk normal bence (:
     
  4. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    dance %14 int 19 ^^
     
  5. ALpique

    ALpique Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :)
    Şehir:
    'suz

    katılıyorum normal..
     
  6. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    İllaki Skilleri koydurucazız aynı skillerle gidip vurun sonra gelin yorum yapın..

    [​IMG]
     
  7. ALpique

    ALpique Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :)
    Şehir:
    'suz

    birader kötümü dedik herkez yorum yapmakta özgür istemıosan fikirmelrımızı topic'i açtıgımız zaman belırt bizde ona göre yorum yapalım

    An'ı yaşıorum gördügüm bu ss ye böle yorum :byes:
     
  8. chipshajen

    chipshajen Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.228
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eee senin vurduğun Fire Bolt gayet normal :wink1:

    ben gene idda ediyorum normal vurmuşsun (:
     
  9. ALpique

    ALpique Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :)
    Şehir:
    'suz
    +1905 :thumbsup:
     
  10. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    Yo ben sadece skillerimi ifade ettim aynı skillerle siz vurun görelim o zaman ^^
     
  11. ToBePerfect

    ToBePerfect Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar adam o kadar emek veriyo iyi bi damage de vurmuş tebrik edip kutlamanız gerekirken adamla dalga geçmiş gibi emek verdigi şeye kötü diyonuz ve bi mod diyo bunu
    Bence Süper Damage Varsa aynı skillerle fazla vurabilecek koysun fotografını
     
  12. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM
    :muck:

    Ps: Hadiyin aynı skillerle bekliyorum 3oo k yu gecemezsiniz.
     
  13. chipshajen

    chipshajen Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.228
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ne alakası var mod'lukla söylermisin her koyulan screenshot'u iyi yorumlamak tebrik etmek zorunda değiliz güzel kardeşim. buraya screenshot koyuyor yormaklamak hakkına sahibi oluyor demi iyi veyahut kötü . Kötü den kastım argo vs vs değildir.
     
  14. ALpique

    ALpique Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :)
    Şehir:
    'suz

    arkadaşım sizin yaşınızı sorgulayamam umrumdada diilsnz açıkcası ama çocuksu iddialarınız kendınıze kalsn :) sanki kötüledik adama bak yahu sadece fikrimi ifade ettım kardeşim anlamakmı istemıosnz? :byes: :byes: :byes: :byes: :byes: :byes: :byes:
     
  15. ToBePerfect

    ToBePerfect Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende sizin gibi insancıklar hakkındaki görüşlerimi söyledim ne var bunda :D
     
  16. _By_DaDaSsS_

    _By_DaDaSsS_ Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.452
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    SANA Bİ KORUM

    Senin cocuk oldugun belli umrunda degilsem hakkımdada fikrin olmasın :byes:

    Ps: Vuramayacagına iddaa ya bile girerim ^^ :byes:
     
  17. JawBreaker

    JawBreaker   rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.003
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İST
    Güzel damage. :muck:
     
  18. ALpique

    ALpique Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :)
    Şehir:
    'suz
    Charım çalınmamıs olsa seve seve :wink1: bilen bilir 4-5 gün önce..

    ps: ayrıca umrumda değilsn sırf sustu paşa paşa yol aldı dememen içn burdayım :=) :byes:
     
  19. ALpique

    ALpique Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :)
    Şehir:
    'suz
    neyse artık herkez işine boşa zaman yok bb
     
  20. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Vallaha bana okadar buffla bile az geldi. :lol: Tabi hangi skille vurduğunu bilemem.Skiller FF olursa bundan daha müthiş bir damage olurdu kesinlikle.