1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

RapidShare Hakkında!


  1. ViP4Ever

    ViP4Ever Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Roc Mountain
    Bu rapidsharenin çıldırıp yaptı salakça uygulamadan sonra nolur indirelebilir bir internet sitesine upload ediniz.Şahsen ben böle kaldım hiçbişey indiremiyorum.Oyuna giremiyorum.
     
  2. masters

    masters Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  3. mertcangs

    mertcangs Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
  4. die4ever

    die4ever Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    659
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İSteyen arkadaşlara 8-9 tane alternatif cıakrtabilirim 1 gbit net ile :)
     
  5. ViP4Ever

    ViP4Ever Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Roc Mountain
    mertcangs e teşekkürler.
     
  6. mertcangs

    mertcangs Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Önemli değil kardeşim :wink1:
     
  7. AkiroN

    AkiroN Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen bndede error weriror sendedemi error werior kardeş ?
     
  8. MrCrossover

    MrCrossover Aileden rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Staples Center @ Los Angeles

    mertcangs vermisti?
     
  9. AkiroN

    AkiroN Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tmm sağ olsun verdi ama bende ecsro hiç biri yok :S şimdi indirdim media pk2 yi <-- ecsro lazım şimdide
    Ama RapidShare Error Werior İşte Onu Nasıl Çözücem :S
     
  10. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    Beklemeniz gerekiyor malesef.
    Modeme reset atın öncelikle.
    Sonra indirmeye çalışın :wink1:
     
  11. WeAre

    WeAre Buralıyım rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.261
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım ve donanım uzmanı
    rapid free user sunucuları çok dolu olduğu için bu hatayı alıyorsunuz bir süre sonra tekrar denediğinizde sorun ortadan kalkacaktır.
     
  12. AkiroN

    AkiroN Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tmm TşKLer...