1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

PS DEN ANLAYAN BİRİ BAKABİLİR Mİ?


  1. favretto

    favretto Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.387
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Master Cooker
    Şehir:
    Gönüllerde...
    Arkadaşlar artık açılan tüm guildlerde eski amblemleri internetten bulup gözümüzün önüne koyuyolar.
    Petra'da İnciS***r adlı guildime güzel bi amblem yapabilicek yiğit varmı?
    Sadece siyah sayfa üzerinde beyaz ve büyük harflerle ismi yazılacak. Union için İN ve guild için Cİ harfleri lazım.
    bu 2sini yapabilcek varmı ama paintten yapmayın paintten olunca anlaşılıyor.
    Ve 16x16 olucak. birisi yardım ederse sevinirim.
     
  2. RequieM

    RequieM Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    203
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    16x16 yapılırda, şimdi ben pek fazla guild ve union amblemi koymadım, formatı ne olması gerekiyo? jpeg,gif,etc...?
     
  3. hanry006

    hanry006 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgısayar Programcılıgı Üniversite 3
    Şehir:
    u bulamadım
     
  4. RequieM

    RequieM Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    203
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bmp mii, puff çok kalitesiz oluyo bmp söyleyim yani süper bişi çıkmayabilir ^^
     
  5. _UzZy_

    _UzZy_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    313
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Buyur ^^
    [​IMG] [​IMG]
     
  6. BLUE MAGIC

    BLUE MAGIC Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bodrum
    walla illa ps olmasına gerek yoq bn yaptım paıntle 10 numara guıld resmı oldu ...