1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Private Server Silk İtem Alimlari


  1. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    Silks Price

    Please note, if you would like to buy in game silks you will need to tell me your Account Name. Not your password or in game name, Only the Account Name

    If you purchase more than 500 silks at once you will receive 100 extra silk free of charge.
    100 silks charge 3 Euros

    200 silks charge 6 Euros

    500 silks +100 silks charge 15 Euros

    1000 silks +200 silks charge 28 Euros

    2000 silks + 400 silks charge 55 Euros

    Skill points price

    1,000,000 skills charge 20 Euros

    Sos equip and weapon
    with this you will have to inform us of which armor type you would like; Armor, Protector or Garment. Also which of the weapons you would like; Sword/Blade and Shield, Glaive, Spear or Bow. All Items will have Seal of Sun and will all have +9. Also they will have Full blue stats.

    Level 32 to L 37 (5d) 15 Euros

    Level 42 to L47 (6d) 20 Euros

    Level 52 to Level 57 (7d) 25 Euros

    Level 64 to Level 69 (8d) 40 Euros

    Level 76 to Level 81 (9d) 80 Euros


    Level selling
    With your character name we can level your character instantly up to level 90 and add 5million skillpoints.

    From any level to 90 with 5 million Skill point Charges 30 Euros


    oyunda olan herseyi satiyolar anliycaginiz sizinde 9d full sun setininz olsun istiyosaniz Cool


    web adresi : http://www.setrade.0u0.net
    msn adresi : weilert-009@hotmail.com

    Not : Bu topic bilgi amacli acilmistir. Silk almadim ama guvenirseniz buda sizin sorununuz Cool

    08-02-2008 tarihli silk başvurum 4 ila 7 gun sonraya ertelendi suan silk ve item satisi yapilmiyor Çinde bayrammı warmış öle bişiler dedi ama tam anlamadım :mrgreen:
     
  2. lastturk_

    lastturk_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.041
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben direk 1000 silk + 90 level alıyorum o zaman Cool
     
  3. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    bu arada ufak bir hatirlatma gecen gun Roc in ciktigi yaziyida gordum ama kendisini goremedim saytan a kadar butun unigler cikiyo Cool
     
  4. DaWixed

    DaWixed   nowayout rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.515
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    O Roc Değil Wink Roc Dagında Seytan'ın Cıktıgını Söylüyor Cool
     
  5. blade408

    blade408 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    suan satamiyolar chine de yılbası tatili

    pazatesi 200 silk çekecem bakalım
    ne olacak bakalım :lol:
     
  6. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    ohha :lol: bu spyle lightning i fire ı cold u force u direk fullar bütün buffları açarım :lol:
     
  7. xero4ever

    xero4ever Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dünya :P
    o site ne kdar güvenilir hemde www.thepowerlevel.com da da satıyorlarmış nerde bulamadım powerlevel yerinde ???
     
  8. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    bende alicam ama daha tam isinamadim servera botun basinda surekli beklemek gerek yoksa zor ayakta kaliyo :mrgreen:

    sitenin yada msnin guvenilirligi ancak alisveris yapildiktan sonra anlasilabilir suan icin bi alisverisim olmadigi icin bende herkez gibi cekimserim
     
  9. xero4ever

    xero4ever Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dünya :P
    yarın almayı düşünüyorum da biraz yardım cı olabilirmisin yani bügün .?? 90 lwl + 5m skill point almayı düşünüyorum 30 euro galiba.. yardımcı olursan memnum olurum bakalım güvenilirmi diye ..
     
  10. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    yardimci ben olamam yani sorumluluk tamamiyle sana ayit ordaki msn adresiyle gorus seni yonlendirirler zaten neler yapman gerektigi hakkinda
     
  11. xero4ever

    xero4ever Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dünya :P
    tmm yinede yardım cı oldun sagolasın
     
  12. thethief12

    thethief12 Yeni üye rank8

    Kayıt:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende Almayı Planliom Ama Nasıl Alcam BAkalım kart yok bişiy yok :lol:
     
  13. xero4ever

    xero4ever Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dünya :P
    bendede yok internet cafelere gidicem 5 ytl fazla vericem alıcaklar
     
  14. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    ya bi acc alsak bizde silk milk bişiler alırız ama yokk olmuyo accc Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
     
  15. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    sabah 5 civari aciliyo diyolar ben o ara almistim ^^
     
  16. MaRJiNaL

    MaRJiNaL   rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.397
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sensormatic Güvenlik Sistemler Tic. Aş. SSTD
    eet bende 6-7 saatleri arası 3 4 defa rastaldım
     
  17. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    ya beyler iyi gü<zelde ben neden o saatlerde alamıyom.
     
  18. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    1 hafta icin silk alimlari kapanmis tatilmi ne warmis ama item alimlari suruyomu onu bilmiyorum
     
  19. blade408

    blade408 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    adam bize silki nasıl gondercek yaw siteden kod yazip tamı yüklencek nasıl yüklencek Shocked
     
  20. Braunx

    Braunx   nowayout rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    979
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya
    hayır sadece accaunt adını istiyo