1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Private Server Mysro'daki Sorunlarınız-Cevapları


  1. TheLastKinG

    TheLastKinG Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    MySro'daki problemleri buraya yazın arkadaşlar , konu kirliliği olmasın..Cevaplarınıda Bilen Arkadaşlar versin
     
  2. Milano

    Milano Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    13.298
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    1- ECSRO kadar mı kasıyor ?
    2- Item Drop nasıl
    3- Hep DC mi yeniliyor
    Şimdiden teşekkurler xD
     
  3. TheLastKinG

    TheLastKinG Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1-) 15x Kasıyor , Ecsro'dan biraz daha az
    2-) İtem Drop Düşük
    3-) Host'unu değiştirmessen , 10-15-20.. dk aralarında değişiyor dc yemen
     
  4. ReCoWSkI

    ReCoWSkI Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    HeR Seyi Yapıyorum ama gercekten olmuyor bir türlü olmuyor naparsam yapayım EcSR0 GeLıYoR...
    Birisi Bana Yardım Da BuLuNuRSa CoK MaKBuLe GeceR...
    Msn dende OLabıLıR Sımdıden TessekKüRLeR...
    MSn:ReCoWSkI@hotmail.com
     
  5. XanJouLo

    XanJouLo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    667
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Gaziosmanpaşa - İstanbul
    hem 15x kasıp hemde nasıl ecsrodan az oluyor anlamadım S:
    Zaten ecsro 10x
     
  6. shneZee

    shneZee Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.

    Bende bunu anlamadım:S
     
  7. Dark Fortress

    Dark Fortress Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'uz Programming

    Beyler Ayrı Yerlerden aldığınız bilgileri yazmayın item drop nası az ya her 2 canavarın birinden item düşüo bana S:
     
  8. Dark Fortress

    Dark Fortress Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'uz Programming

    Başkası Yanlış Yazmış Bu Arkta Ondan Alıntı apmış Karışıklık Olmuş.
     
  9. ReCoWSkI

    ReCoWSkI Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkdaslar Herhalde yaptım bu sefer de start gelmiyor bana xD Yardımcı OLun LütFeN..
     
  10. SiNoPLeEe

    SiNoPLeEe Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    SRoKoLik
    1.ecsro nun içine sadece media yı atsak çalışırmı
    2. client i indireceğimiz siteçalışmıyor

    bi yardım edebilirseniz bende oynıyacağım bi guilde gelirim
     
  11. SiNoPLeEe

    SiNoPLeEe Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    SRoKoLik
    açıcam bi guilde alırsınız nick S4BR1 olacak
     
  12. ReCoWSkI

    ReCoWSkI Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar valla kendı basıma basardım xD SevincLiyim Sımdı 2. SorunuM Her Sey Soru İşaretLi onu NasıL Yapıcazz LüTFeN Bunda YardıM !!!
     
  13. kasaba14

    kasaba14 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    17 Ekim 2008
    Mesajlar:
    70
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    lvl kaca kadar
    uyelik nası alınabilir
    bu 2 sorunun çelişkisi nedir:D
     
  14. myscrablee

    myscrablee Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öqrenci
    1-) 15x Kasıyor , Ecsro'dan biraz daha FazLa
    2-) İtem Drop Yüksek
    3-) Host'unu değiştirmessen , 10-15-20.. dk aralarında değişiyor dc yemen

    Herkese teşekkürLer Herşey Soru İşaretliyse Kardeşim.. Burada oLmasi Lazim Buradan İndir İstersen KonuLari Bi Gez.. Bulabilirsn!!
     
  15. myscrablee

    myscrablee Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öqrenci
  16. myscrablee

    myscrablee Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öqrenci
    Bu Oyuna Üyelik Deil Sen Sadece Siteye Üye oLuyosn Fakat Üyeliği onLar Veriyor Yani Siteye Üye oLdun Die Bu üyelik bedawa qibi
     
  17. BigRapper`

    BigRapper` Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İngilizce bot varmı
     
  18. SymbioN

    SymbioN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2007
    Mesajlar:
    705
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Alakası yok bende uzakdoğu dilleri yüklü değil.Gayetten kolay aldım.
     
  19. BigRapper`

    BigRapper` Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bilmemne dili olmayınca full kare harfler çıkyıo onun çözümü nedir
     
  20. Ador

    Ador Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaw bırak dilleri yükleme sen fotodakileri yap sanki çince olunca okucaksın gibi uğraşma