1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

PointBlank virus


  1. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    [​IMG]

    Sigara icerken ara vermistim bir kac siteye girip PB ile ilgili yorumlari okuyayim videoya falan rastlarim belki dedim bir kac dakika sonra basima bu geldi. Onceleri Silkroad'da gelmisti basima bir siteye girdigimde bu sekilde bir uyari gelmisti sifremi degistirdigimde karakterimi (50lv) kaybetmistim. Su anda buyuk ihtimalle pc'me virus girdi hangi siteden ne sekilde oldugunu bilmiyorum lakin onerebileceginiz hizli bir temizleme programi varmi?
     
  2. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Su anda Microsofttan da SMS geliyor telefonuma. Microsoft hesabi parolasini sifirlama kodu blabla diye. Sanirim is ciddilesti biraz.
     
  3. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Enteresandir ki daha 1 ay once satin aldigim karakteri kaptirdim ustelik 300TL gibi de bir harcama yaparak. Gecmis olsun.
     
  4. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.367
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    Oha ilk defa goruyorum boyle bisey cok gecmis olsun. Keske telefondan pb sitesine girip degistirseydin.
     
  5. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Birisi keylogger atmış sana hemde öyle ucuz bişey değilmiş kullandığı keylogger geçmiş olsun :)
     
  6. sytgkdmr

    sytgkdmr Old School olduser rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.806
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Pendik/İST.
    Aynen, keşke şifreni değiştirmeseydin.
     
  7. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Outlook'un gozunu seveyim ya. Sanirim gordugum en guvenli mail adresi PB gibi item calma riski olmayan oyunlar icin.
    Mailim degistirildi telefonuma mesaj geldi su mailiniz su maile donusmustur diye. Sifre unuttum dedim kendini hacker sanan kisinin mailini yazdim hop sifre sifirlama kodu telefonuma sms ile geldi. Eski maile cevirdim sifreleri telefondan falan degistirdim. Karakter bende tek korkum karaktere vh ile girip de ss alip foruma koymasi. Cok kisiden duydum bu tarz geyik o yuzden her ihtimale karsi nick degistirecegim.
    Ve o kendini hacker sanan gerizekali arkadasim su an goruyorsa yazdiklarimi; benim modem ip'm statik yani sabit ip. O bakima pc'me hangi mc ipler ile giris yapildigi cok rahat tespit edilebiliyor. Konu ile ilgili yasal islem baslatildi. Basinizi agrittiysam ozur dilerim :muck:
     
  8. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Sifre degistirmedim zaten de adam zaten girmisti. Neyse halloldu yasal islemimi de baslattim kafam rahat. Bundan sonra 5TLye aldigi keylogger yuzunden evine gelen 6000TLlik cezayi nasil odeyecek onu dusunsun
     
  9. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.367
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    Foruma ss mi koymus vh ile girip?
     
  10. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Bulamadim bi ss ama ticket atmis olma olasiligi vardir dedim ya haci var oyle basina gelen. Biri karakterini patlatiyor sonra ss aliyor wh ile girip ticket atiyor ya da ss yolluyor. Bilmiyorum abi ben mutluyum karakterim elimde :santa: Gerci oyuna da giremiyorum her yere yayilmis virus kaspersky durmadan siliyor bir seyleri
     
  11. Mavii

    Mavii Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Kasım 2012
    Mesajlar:
    118
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hakikaten kaliteli bir keylogger kullanilmis, bende ilk defa görüyorum. gecmis olsun diliyorum
     
  12. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Hacım bu tarz keyloggerler zaten antivirüslere yakalanmazlar kaspere falan güvenme exl şifrenide telefondan değiştir ve yedek almadan bir format at.En yakınındakilere dikkat et ve kimseden .exe uzantılı dosya alma yoksa başın çok yanar.Ayrıca yasal işlem başlatıldı yazını blöf olarak görüyorum çünki adamlar direk kasayı alıp sniffer ile tarıyolar :D
     
  13. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    cok teşekkür ederim kurtardım karakteri
     
  14. Lordzek

    Lordzek Buralıyım psuser paparazzi rank8

    Kayıt:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Yatak
    Nick değiştirmek yaramaz ben sana diyim :!!&%&!

    kesin volheyk dosyandan çıktı firüs :D
     
  15. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    evlat wh kullanmadım kullanmam da hele ki yeni aldığım karakterde :D bir kac ss çekmiştim wh olmadığımı kanıtlamak icin atarım sana :D
    bu arada nick değiştirmek yaramaz diyorsan boşa para yatirmayayim :/
     
  16. Lordzek

    Lordzek Buralıyım psuser paparazzi rank8

    Kayıt:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Yatak
    evlat? :mrgreen:

    ulusal turnuvaya bekleriz :lol:
     
  17. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Ulusal turnuvaya katilacaktim lakin vizelerim cok yogun basvurmadim.
    Arka sokaklar repligi evlat :D Bu arada senin bi dedigini okumustum PBye baslamak isteyene yazmistin her aymin 20TL yatirman gerek oyuna diye ben de 300TL yatirdim bu ay oyuna goze alamam ki zaten wh kullanmayi bu meblagi yatirdigimda oyuna
     
  18. Nina Ricci

    Nina Ricci   exlmanager rank8

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    10.361
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Para yatırmadığı zamanlar Onurla birlikte oynamayın.
     
  19. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    PByi birakmadan yani 2 sene once fena wallhack kullanirdim dandik bi hesabim vardi hala da duruyor o kadar video atmislardi hic birini takmadilar :mrgreen: lakin cidden temiz oyun en iyisi
     
  20. Lordzek

    Lordzek Buralıyım psuser paparazzi rank8

    Kayıt:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Yatak
    200 TL aylık
    500 TL 3 aylık sağlam bir karakter için yeterli

    bilekde olması lazım tabi :!!&%&!