1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      ix2
      leon
      kingsofsro
      aelyria

PKObot ((ÇalışMıyor))


  1. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    Beyler buyrun çalışan bot

    [​IMG]

    denemedim ancak çalışıyor demişler daha taratmadım da modlar taratırsa sevinirim işte indirme linki bot pixel bot mantığıyla çalışmaktadır

    http://rapidshare.com/files/81095392/PKOBotV2.rar.html

    NOT: Saçma geldi ama sitede başka oyun için amasilkroad da da çalışıyor sadece bi pixel bot canavarların pixel leri önemli falan demişler
     
  2. murat75

    murat75 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    403
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Pc User
    hiç güvenilir bişeye benzemiyo biri taratırsa iyi olur bana kalırsa temiz çıksa bile tavsiye etmem Idea
     
  3. drotalion

    drotalion Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.053
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    doğrudur güvenilir bişi olduunu söyleyen oldumu haxcraxten çıkma beleş bot --GÜVENİLİR-- aynı cümlede kullanmayınız...
     
  4. BeBeT0

    BeBeT0 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Server:Sparta LvL: 8x Full Str Bowman, Server:Pri
    ÇALISMIYOR BU K.O İÇİN Bu Silkroad İçin Olanı Varsa Koyun ÇALISMIYOR Silkroad İçinse Monsterlerin Pixelleri Farklı Ondan Kesmez
     
  5. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    haxcrax den deil başka bi siteden ama ben de güvenemediğim için indiremedim sanırım silkroad a uyarlanmış halimiymiş neymiş ingilizcem yeterli olmadı o kadarına :lol:
     
  6. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    emin misin denedin mi belki canavarların pixellerinin SRO ya uyarlanmış halidir
     
  7. BeBeT0

    BeBeT0 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Server:Sparta LvL: 8x Full Str Bowman, Server:Pri
    Denedim KENDİ EKSENİ ETRAFINDA DÖNÜYOR Pixeller srodaki canovarlara göre olsaydı canavara direk dalardı
     
  8. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Lütfen denemeden paylaşım yapmayalım.Başkalarının demesine de bakmayın.Buradaki hiç kimse deneme tahtası değil.Tecrübesiz birisi indirip karakterine ya da bilgisayarına herhangi bi zarar gelse, bunu karşılayabiliecek misiniz?
    Lütfen biraz daha dikkatli olalım arkadaşlar.. Wink
     
  9. Macro

    Macro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.405
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Barmen, Grafik Tasarımcı, Web Tasarımcı, Yazar, Şa
    Şehir:
    Karanfil kokan ülkemin, ülkemin caddelerinde
    saol uyarın için bundan sonra dikkat edeceğim Wink
     
  10. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    bence dikkatli olun sro bot bile hackleniyosa bu bot dünden hacklenir :?!!! :?!!!
     
  11. juanito05

    juanito05 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    402
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu ko için