1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

paypal ile bot alma nasıl yapılır?


  1. zafer1313

    zafer1313 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    166
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ben paypala üyeyim tr.botsmall.com dan bot alıcam orda hangi bankaya yatırcaksınız diyo paypalla da alınıyomuş ama nasıl olduğunu bilmiyorum yardım edebilir misiniz
     
  2. BlacK

    BlacK Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Mersin
    benden sana bi tavsiye paypala fln hiç bulaşma adamlar hesap nolarını vermiş oradaki bi bankaya parayı havale edersin ödeme bildirimini yaparsın botun gelir en kolay ve en kısa :lol:
     
  3. zafer1313

    zafer1313 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    166
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeş ben daha önce paypala üye olup silk almıştım adamlar kart noyu biliyo bunun bi riski olur mu çekerler mi yani biraz tırstım şimdi
     
  4. yarkan_44

    yarkan_44 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Guzel kardesım arkdasın dedıgı gıbı bulasma o çok basını agrıtır kendımden blıyom yanı sen guzel guzel paranı yatır botunu allll bı sourn çıkmaz merak etme........... detective
     
  5. renklibere

    renklibere Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    440
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    cnc oporatörü
    Şehir:
    panama
    güzel kardeşlerim arkadaşlarım lütfen paypal kaç milyon dolarlık bi şirket senin kredi kartını kullansa ne olur kullanmasa ne olur 9ay dır bu oyunu oynuyorum 9 aydırda paypal alışveriş yapıyorum sorun yok yanlız şöle bi durum söz konusu eğer bir cafe vasıtasıyla silk alırsan cafeci yamuk yapıp paypaldan parasını geri çekerse ban yiyosun haberin olsun yoksa paypal güvenli bi alış veriş yada gittigidiyordan alabilirsin
     
  6. lastturk_

    lastturk_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.041
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    4 senedir paypal kullanıyorum...daha hiç bir tersliğe raslamadım...siz işlemi doru yaparsanız onlarda doğru hizmet veriyo bu kdr basit...dünyanın en büyük sanal hesap sistemi olan paypal kimsenin 500 ytl lik 3000ytl lik kartına kalıcak gibi deil...daha kimseden paypal beni soydu diye bişi duymadım :?!!!