1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Patron - Kıyamet feat Fuat Ergin & Sansar Salvo


  1. Ufck

    Ufck Nemesis exlmanager rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya

    Envanter:

    Yeni Parça..Patron feat Fuat Ergin & Sansar Salvo !

    Kıyamet günü bu!!
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  2. whooow

    whooow Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Aralık 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    fuat varsa dinlenmez bu şarkı
     
  3. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Yazık valla
     
  4. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    Noluyo la burda atarli rapciler basmis forumu..

    Rapte sago en on taam mi dagilin simdi :P
     
  5. whooow

    whooow Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Aralık 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    norm ender'in telefondan ölmüş annesine küfür etmek nekadar adamlık sence ? farkındaysan kendi anana küfret telefondan diyo. acapellada videosunda dinlediysen tabi
     
  6. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Normun ergen tayfası rape kaç senesini vermiş adam gibi adamı Fuatı 3 kuruşluk adamla karıştırıyorlar buna yazık diyorum..
    Norma laf falanda söylemiyorum Normuda çok severim hele çıktık yine yollara şarkısı gibi rapçi dediğin objektif olur sizin gibi dinleyici olacağına olmasın daha iyi..
     
  7. whooow

    whooow Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Aralık 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    adam gibi adam dedigin özentinin teki kendini zenci sanıyo

    [​IMG]
     
  8. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Bak şimdi sana şöyle birşey demek istiyorum az önce no1in güzel bir dissi var dedin o zaman no1i seviyorsun senin o ufak mantığınla no1 asıl kendini zenci sanıyor özenti işte sen niye dinliyon onu ?
    Sen portakalda vitaminken o adam rap için bir şeyler yapıyordu Türkiyede gelişmesi için sen kimsin adama laf söylüyorsun eleştirmek başka karalamak başka bana saçma sapan önekler 2-3 bi yerde okuduğun bilgiyle tartışmaya gelceksen hiç gelme hee benim bilgim yeterince iyi ve objektif olucam dersen bu gece uyumam sabaha kadar tartışırız.
    ÖNCE SAYGI GÖSTERMEYİ BİLİCEKSİNİZ FANBOYLUĞU BIRAKICAKSINIZ cicioe2
     
  9. whooow

    whooow Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Aralık 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    ne yani ben burdan laf söyleyince rap gelişmiycekmi
     
  10. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Gelişmeyecek sen normu çok sevebilirsin ama sırf o dissleşti diye Fuatı küçümseyemezsin ve ben o kadar şey yazdım verdiğin cevaplarla nasıl biri olduğunu belli ediyosun yazdığım şeylere yazık be
     
  11. whooow

    whooow Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Aralık 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    ben ondan küçümsemiyorum bak fuat enderi arıyo telefondan ölmüş annesine küfür ediyo yoksa fuatıda dinliyodum