1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Party Attığım Char Çıkıyor Lütfen Yardım


  1. stig1453

    stig1453 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar. Çok garip bi durum ama ben 2 char açıyorum birinden diğerine party attığım zaman party attığım char hata verip çıkıyor ve klasik ???????????? leri dolu ekran kartı hatasını veriyor, bu sadece parti atınca oluyor. Lütfen yardım....
     
  2. stig1453

    stig1453 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar bide çok garip bi durum var. İkinci Chara Full paylaşımlı party atarsam bişey olmuyo ama item paylaşımsız atarsan o hatayı veriyo.

    Not : 2 charda 1.158 uyumlu rumata loaderla giriliyor botsuz..
     
  3. Leo Kenzo

    Leo Kenzo Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Silkroad yeniden kurmanı tavsiye ediyorum...
     
  4. stig1453

    stig1453 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bilgisayara format bile attım :( değişen bişi yok, güncellemeyide kendisi yaptı 1.150 kurdukdan sona otomatik
     
  5. stig1453

    stig1453 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkdaşlar gerçekten şaka gibi ama benim için büyük sorun, lütfen yardım...
     
  6. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Stealth bot ya da agbot kullanıyor musun ?
     
  7. stig1453

    stig1453 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet Agbot kullanıyorum.
     
  8. Leo Kenzo

    Leo Kenzo Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.343
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kasacağın charları bilgisayarda farklı bir oturumda açarak dene...
     
  9. stig1453

    stig1453 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    60
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Önceden öyle bi sorun yoktu ama son güncel agbot u kurunca oldu, başka oturuma geçersem makina restart atıyor.