1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

partili sistem nerde kasarim 95 den 100 e kdr ?


  1. c4b4L

    c4b4L Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    375
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    8 tane charim war ve jangan cvde kasiyorum ortalama 93 lvller . ama durum soyle 3.ve 4. kattaki yaratiklar cok daginik partili sistem kasilamiyorum 3. ve 4. katta ? sizce nerede kasmam gerekiyor ? 95 den sora iskenderiyeye gecsem sıkıntı yaratirmi ?
     
  2. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    95ten 100e kadar aynı yerde kasamazsın. 95e kadar jangan cavede demonların olduğu çok seri bi slot var. Partin sağlam değilse habire ölürsünüz çünkü alan atıyolar ve çok vuruyolar. İşaretlediğim yerde 95 olup Alex'te Dark Kheprilere veya Dark Sandmanlara gidebilirsin.

    [​IMG]
     
  3. c4b4L

    c4b4L Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    375
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    hocam urasmissin eline saglik ama gorunmezlikle oraya 3 saatte zor cikar charlar :D sansima bahtima :D
     
  4. Collapse

    Collapse   asistan rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.289
    Beğenilen Mesajlar:
    166
    Ödül Puanları:
    73
    Yapacak bişey yok bende az sövmedim bu mapı böyle yaptılarına. 88 lvl warriorumu 95e kadar medusayı kesmeye giden partilerde kastım bu yüzden. Rocda wing ptden sonra ölüyo parti kasma jangan cave insanın iflahını kurutuyo :D
     
  5. Onitsuka

    Onitsuka Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.445
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Ben 85de Alexe geçmiştim.

    100 Mobslarda kastım . Sana Tavsiye geçebilirsen simdi alexe geç geçemezsende bi master al tanıdık arkadas seni alexe ceksin.
     
  6. c4b4L

    c4b4L Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    375
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    yorumlariniz icin cok tskkr ederim :wink1:) 95 e %50 exp kaldi kendim cekerim artk :wink1:) peki alexde bildiginiz guzel bi slot warmi ? benim charlarin yatmayacagi gianti sampionu olmayan bi yer :wink1:)
     
  7. 724BOTTING

    724BOTTING Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2011
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hiç uğraşma direk alexandriya'ya git. Özel mesaj at sbot kordinatlarını veririm. Ben şuan 101lik moblarda 87-88 lvl warrior ve cleric'imi kasıyorum. 106 wizz hariç genelde ptye aldığım charların çoğu 90-95 arası. Hiç zorluk çekmiyorum. Charların eu ise bufferları fln tamsa hiç sorun olmaz. Hepsi ch ise zaten yatmazlar diye düşünüyorum. Kastığım charlara şuan %7 geliyor saatte, bunun daha fazlasını elde etmiş olanlar da var.Ptde senin lvllarında olan bi arkadaşım var o da yaklaşık bir günde 1 lvl alıyor.