1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Parry Ratio


  1. By_Sheytan

    By_Sheytan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    203
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Parry Rationun Ne demek oldugunu bilmiyodum Buldum ama doğrumu Bilmiyorum Sizlerle Paylamşmak İstedim PARRY RATİO=Parry Ration Savunma Yetenegi Oluyor Yani Shieldcı İsen Parry ve Block Ne Kadar Yuksekse O Kadar Az Damage Yersin Ve Cok Block Koyarsın...
     
  2. MoonLife

    MoonLife Buralıyım rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.888
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    e bunu biliyoduk zaten ama bosver kafanı yormussun hersey için saol
     
  3. cheng_xiao

    cheng_xiao Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Paris
    bende sadece defans olduğunu biliyorum ama nasıl bir defans orda bisi bilmiyorum biri açarsa sevinirim Razz
     
  4. Nebula

    Nebula Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hamburg
    Ben bu konuya kafayı takmıştım ve bildigim şu; Blade gibi ve bazı eu char tekniklerinde yatırma skili yediğin zaman yatmama şansını yükseltiyor
     
  5. HeLL_SpY

    HeLL_SpY Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Master~Coder~Desing
    Şehir:
    €xTRaßooß
    bence öle bişey değil Confused
     
  6. mavialize

    mavialize Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım
    Şehir:
    StrongKey
    Aldığın hasarın azalmasını sağlar. Hesaplamalarda mag. ve phy defanslarla birlikte hesaplanıp damagenin azalmasını sağlıyor diye biliyorum.
     
  7. By_Sheytan

    By_Sheytan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    203
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Gördügün Gibi Farklı Bilenler Varmış :lolmuch:
     
  8. Quattro

    Quattro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround
    Parry Ratio = Karşı Atakdan Kaçma Yeteneği
     
  9. zebani2059

    zebani2059 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(
    türkçe meali savuşturma oranı pr ne kadar yüksek olursa gelen darbelerden o kadar az hasar alırsınız misal: adam size kılıcı sallıyor ve siz 1 adım geri çekilerek kılıçtan kaçıyorsunuz kılıç boğazınızı keseceğine gömleğin düğmelerini kopartıyor gibi :mrgreen:
     
  10. suqua

    suqua Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    455
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    YLV Centre
    en mantıklı cevap :mrgreen: zaten isminden de belli parying savunma skili savunma ne kadar iyise okadar az damege alırsın
     
  11. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    Aldığın hasarları orda yazar değer kadar düşürüyor olamsı lazım Confused
     
  12. HeLL_SpY

    HeLL_SpY Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Master~Coder~Desing
    Şehir:
    €xTRaßooß
    1 adım geri çekilerek kılıçtan kaçıyorsunuz kılıç boğazınızı keseceğine gömleğin düğmelerini kopartıyor gibi :mrgreen:[/quote]

    vallahamı :mrgreen: kopartıyomu
     
  13. gEo

    gEo Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    85
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ehehehe buna koptum .
     
  14. zebani2059

    zebani2059 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(
    hell spy şeker kuzum sen misal kelimesinin TÜRKÇE anlamını biliyor musun
     
  15. _titan_

    _titan_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    benim bildiğim kadarıyla bir örnekle açıklayayım diyelimki karşıdaki rakibin phy attackı 1842~2225 olsun
    sizin parry rationuz ne kadar yüksekse rakibinizin vuruşları düşük olana yani 1842 ye yakın attackı kullanarak damageler vermesini sağlıyo tabi karşınızdaki rakibin hit ratiosu sizin parry rationuzdan yüksekse bu seferde aradaki fark ne kadar yüksekse o derece yüksek vuruşlar yapabiliyor.
    yani parry rationuz ne kadar yüksek olursa o derece az damage alıyosunuz... hit rationuz da ne kadar yüksekse ona oranla yüksek vuruşlar yapabiliyosunuz..
     
  16. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben dahil herkes pek bişey anlamıyor oyundan.Yabancıların serverlarda kral olmasına kızmamak lazım.
     
  17. mavialize

    mavialize Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    206
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yazılım
    Şehir:
    StrongKey
    beynelminel birşey işte :lol:
     
  18. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    ne olduğunu tmm olarak bilmek için Türkçe olmasını bekliyicez oyunun
     
  19. By_Sheytan

    By_Sheytan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    203
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o zaman çok bekleris headbang2ft9
     
  20. Zazali

    Zazali Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    80
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bir tahmin yürütüyim:

    mesela skilli daha tamamlamadan damage atabiliyoruz kimi zaman.glavieyi kaldırınca yaratık ölüyor.ama pvplerde rakip tam en can alıcı skillinizi yapıcagınız anda ghost walk shadowla deryaları aşıyor.ama ezuq birine karşı daha skill bitmeden damageı veriyosunuz.belki bnm gördüklerim lagtır.

    bu bir tahmin sonraki arkadaşlar ''olurmu nan sallama'' gibi tabirlerde bulunup tartışma çıkarmasalar memnun olurum Rolling Eyes