1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

para ve item için ?


  1. karam16

    karam16 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ocak 2011
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çarı yeni aldım itemsiz ve 500k para var thief çar yüzde 42 de kervan tüccarlık yaparak para kasmak istiyorum tabi olmuyo titan servar da 83 lvl rogue crosbow bard itemsiz olduğu için yaratıklar baya bi damege veriyo benim para kasmam lazım ama 60 - 70 lvl lik yerlere gidersem ölürüm diye tırsıyorum benim para kasıp item yapmam lazım kendime yada yaratıklardan düşürmem lazım item pekte bi bilgim yok sro ile ilgili ama 40 lvl kadar çin çar kasmıştım yani ne yapmalıyım item ve para için
     
  2. korc4n

    korc4n Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    budur abi
    haftalik bi harçlık felan alıyorsan birazcık biriktirip gold almak daha mantıklı charına :)
     
  3. Kivi

    Kivi Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    paranı biriktir git sitelerden gold çek yada taxi felan yap ne bilim ^^
     
  4. Laistrogon

    Laistrogon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Karşıyaka 35½ Takım : Karşıyaka SK
    Senin için baktım titan serverında 1m=0.0473 50m alsan 2.365TL yapar canını sıktığına değmez :mrgreen: :beer:
     
  5. karam16

    karam16 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ocak 2011
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hangi siteden almamı tavsiye edersin 5 tl lik alayım hemen :) yada bekliyim bi 10 gün maası alıcam
     
  6. Laistrogon

    Laistrogon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Karşıyaka 35½ Takım : Karşıyaka SK
    sitemizden alabilirsin fiyat konusunda admin ile görüşebilirsin...
    oyunyardim.com a da bakabilirsin :beer:
     
  7. AciHayat

    AciHayat Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsrail...
    Zeus da olsaydin yardim ederdim sana ama titanda tanidigimbyok
     
  8. karam16

    karam16 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ocak 2011
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tamam saol kardeşim hesaba param yatınca artık eft yapar alırım :)
     
  9. Loras

    Loras   rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2.097
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sakarya Atatürk Stadyum / Maraton
    evet hiçç kervan falan ugraşma . veya git PwP alanlarına 100 + charlara yalvar'' Abii para nolursun '' falan diye .. illaaki birisi kırmıyıp 1m falan verir :dance: .. ama arkadaşın dedigi gibi M fiyatları ucuz para biriktir gidip M çek :thumbsup: