1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Oyunda Takılma ( Pc kasılması) Problemim war...!


  1. madrox

    madrox Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    66
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sen Nerdeysen Ben Ordayım.xD
    Arkadaşlar son 1 hatfadan beri benm pc ye bi haller oldu Sro çok felaked derecede takılıo ( kasılıo )...Format atmama ragmen halen taklıo ... LüTFEN BANA YARDIMCI OLUN ...1 HAFTA ÖNCE HİÇ Bİ SORUNUM YOKDU!!!

    Ram : 768

    Ekran Kartı: 256 Geforce Fx5500

    Yardımlarını bekliorum ...
     
  2. JuNioRKinG

    JuNioRKinG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HİÇ KİMSE M.K ATATÜRK Olamaz yanlızca onun izinden
    LoL oyunda lag olduğundan dolayı istersen bunu denemek için gece 4 de falan kalk gir oyuna lag falan olmaz extraokk
     
  3. MoonLife

    MoonLife Buralıyım rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.888
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pc özelliklerim modroxla aynı gece 4 te girdiğimde lag daha fazla bi adım atıo 5dk bekliyo bendede aynı sorun var durup dururken donuyo pc sro yada masaüstü farketmez
     
  4. madrox

    madrox Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    66
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sen Nerdeysen Ben Ordayım.xD
    ne alkası var be kardeS BEN PC KASIYOR diyom lag olsa lag var derim dikkatli oku lütfen...!
     
  5. GangsteR

    GangsteR Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    903
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    >Beykoz<
    Bak dediğimi yap aç kasayı muhtemelen içi tozlanmıştır süpürgeyi alıp temizle Bn Bikere pc nin kasasını açtım walla süpürge bozuluodu tozdan torbası full doldu yhaws bnm dediğimi yap bi sn
     
  6. JuNioRKinG

    JuNioRKinG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    HİÇ KİMSE M.K ATATÜRK Olamaz yanlızca onun izinden
    Evet tozlanmadan olabilir aynısı bana olmuşdu ama ben senin sorununu yanlış anlamışım :lol:
     
  7. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kasayımı açtın bi problem yaratmazmı?
     
  8. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    Bilgisayar kasılıyorsa bilgisayarı soğutmanın yolunu bul bence tozları filen sil kasanın kapağını açık tut olmadı fan tak yazın benim bilgisayar çok sıcak olduğu için sürekli kasyıo o yüzden kapaklarını çıkartıyorum kasılma geçiyor extraokk extraokk
     
  9. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Nasıl açıyon tornavidayla mı?
     
  10. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    evet tornavidayı alıyosun eski tip kasalardan değilse bir sol panel birde sağ panel olacak sağ paneli aşarsan ana kartın arka tarafını açarsın sol paneli açarsan ana kartın üstü görünür yani sol kapağı açıcaksın 3-4 tane vida söküceksin extraokk extraokk
     
  11. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ana kartı yerinden çıkarıyomusun?
     
  12. Sniker

    Sniker Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Zaten çıkart anakartı bilgisayar çalışır da... :mrgreen: :mrgreen:
     
  13. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ana kartı çıkartıp tozunu alıyomusun. :lolmuch: .Tekrar koymucan yerine zaten öle WC de falan lazım olur. :lolmuch:
     
  14. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    anakartı nie çıkartıyorsun kardeşim :lol: sen dolabını temizlerken parçalarına ayırıyormusun

    bir üflersin yada varsa saçkurutma makinesini soğutma tuşuyla oda yoksa yok küçük elektirik li süpürkelerle tabi deydirmiyeceksin ana karta 1 cm boşluk bırak sonra çalıştır o alır tozları vs
     
  15. DuMbLoDoRe

    DuMbLoDoRe Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kas gevşetici al :lol: