1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Otomatik bot kapanma


  1. barbaros3131

    barbaros3131 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bazen bakıyorum bot kapanmış bot kapanınca doğal olarak silkroadda kapanıyo tabi.masaüstünde oluyo bunun nedenini bilen warmı ark.lar? :!!&%&!
     
  2. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    elektrik kesintisi,
    voltaj düşmesi,
    bilgisayarın aşırı CPU kullanımı yüzünden kendi kendine yeniden başlaması
    bilgisayarın bekleme ya da uyku moduna geçmesi...

    muhtemel sebepler.
     
  3. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    Antivirüs kapatıyor olabilir.
     
  4. barbaros3131

    barbaros3131 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya reset atmıyo pc.direk masaüstünde oluyo bazen antivirüs mantıklı gelmedi bana
     
  5. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    reset atmadığını nerden anlıyorsun peki? diğer programlar açık mı oluyor? internet sayfası falan aç da git,geldiğinde internet sayfası açık mı kapalı mı bak :)
     
  6. barbaros3131

    barbaros3131 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Res atsa msn virüs programı vs.şeyler oluyor.masaüstünde ordan anlaşılıyo :)
     
  7. barbaros3131

    barbaros3131 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yokmu ark.lar bunun çözümünü bilen ya genelde geceleri kapanıyor
     
  8. DaRKWaTcH

    DaRKWaTcH Buralıyım rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNBuL
    Çözümünü bilmiyorum ..
    Fakat başlığı küçültmelisin..