1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

ÖSS Stresi..


  1. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ahh benim akılsız kafam diye söyleniyorum kendi kendime..

    Bu sene ÖSS'ye girenlerin hepsi çok şanslı. Özellikle sözel bölümde okuyanlar (bkz: ben). Çünkü bu yıl sadece Süper, Anadolu ve Fen liseleri mezun veriyor herkesin bildiği gibi. Fen liselerinde sözel okuyan yok, ee Anadolu liselerinde de çok az. Hepsi TM ve sayısal okuyor. İşte bu yüzden sözel bölüm okuyanlar çok şanslı..

    Şanslı ama bir de şu bize gelen şansı elinin tersiyle itmek var (bkz: ben). Koca 1 sene boyunca bunun farkında oldum ya da olmadım ama hiç çalışmadım, dersaneyi ektim vs. Elimde ne var? Koca bir hiç! 1 sene boyunca hayatımdan zevk almaya baktım. Fakat her şey bir anlık. Zaman geçtikten sonra unutuyorsun bunu. Eğer ben aksine bu 1 sene boyunca paso ders çalışsaydım şu an her şey çok farklı olacaktı. Geleceğimiz için bazı şeylerden taviz vermek gerekiyor. Bu lanet olası sınav bizim hayatımızı belirleyecek, kendimizi 1 sene sıkalım, pc falan boş şeyler..

    Arkadaşlar lütfen eğer hayatınızı kurtarmak istiyorsanız seneye lütfen ama lütfen çok sıkı çalışın. Ben bu sene uygulayamadım bunu ama seneye bambaşka bir insan olacağım. Çünkü her şey geleceğim için. Bilgisayar ya da başka şeyler benim ilerki yaşamıma maddi ya da manevi açıdan hiçbir fayda sağlamayacak. Bunları ben uygulayamadım bu sene ama kendime söz veriyorum seneye uygulayacağım, hiçbir şey için geç değil çünkü.

    Neyse bu sene ÖSS'ye giriyorsanız da şans bizim yanımızda olsun..
     
  2. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    işin ucunda ölüm yok acele etmeyede gerek yok,ben üniversteye girmek için acele ettim aptal gibi benimle alakası hiçmi hiç olmayan ekonomi bölümüne girdim,okuduğum derslerin ilgi alanımda yakından uzaktan alakası yok,çoğu derse girmiyorum bile evde uyuyorum derse gitmiyorum sınavlara girmiyorum vs. vs.,esas önemli olan ilgi alanın olan derslerine isteyerek gireceğin bi bölüme girmek,mezun olsam bile bölümümle alakalı bi meslek seçeceğimi zannetmiyorum heralde 2 yabancı dilim ve photoshop pc vb. yeteneklerimle alakalı bi mesleğe yönelcem,o yüzden seçeceğiniz bölüme dikkat edin(büyük ihtimalle 4 senedede mezun olamayacam),gideceğiniz üniversteye siz istediğiniz için girin,bölümünüzü sevmeyerek okumak yerine 1 sene daha üniversteye hazırlanıp göreceğiniz dersleri yalayıp yutarak iyi bi dereceyle üniversteden mezun olmak çok daha makul,tercih yapacak arkadaşların kulağına küpe olsun bu sözlerim yoksa kafanızı taşlara çok vurursunuz :wink1:
     
  3. TitusPullo

    TitusPullo Aileden rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.355
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Memlekete döndü -.-
    Bu sene öss e giricek olan arkadaşlar tecrübe sahibi olanlara danışsınlar derim. Çok faydasını görürsünüz.
     
  4. DaWixed

    DaWixed   nowayout rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.515
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu olaya kafamı vurarak bende katılmak istiyorum.2 kez kazandım ve gitmedim..
    Neden? İlla istediğim bölüm olacak diye.Peki ya şimdi? Fikrim değişti ve kafamı vuruyorum.Bu sene gene fıss xD
     
  5. Queue

    Queue Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Harmonia aptallık etmişsin ne diyim
     
  6. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    Valla bu sene oss ye girecem gram tırsmıyom fazla çalışmadım ama bilgili biriyimdir inş. o gun bi aksilik olmazsa kazanacam seneye uni li oalcaz olmazsada hiç umrumda degil okuyanları okulu bitirip sap gibi gezenleri kısacası madurları gorunce insanın pekte fazla okuyası gelmiyo yani iş bulup kendini geliştirmek daha onemli suan
     
  7. [Zombie Hustle]

    [Zombie Hustle] Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Sanki Öss'ye 10 Kere Girmiş Birisi Gibi Konuşuyorsun...
     
  8. screamadle

    screamadle Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aynı sorunu bende yaşıyorum, acele edip hiç alakasız bir bölümdeyim ve tekrar öss'ye girmeyi düşünüyorum =_=
     
  9. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şşşş sana düşmedi aptallık edip etmeyeceğim daha tanımıyorum bile bu şekilde konuşamazsın.
     
  10. RoyalFlush

    RoyalFlush Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    jeofizik mühendisi
    Şehir:
    asthenosphere
    ilginiz olan bir bölümü seçerseniz yani ilginiz olan bir bölüme girecek kadar puan yaparsanız tercih yapın ve şunu asla unutmayın:

    öss zor maraton için sadece bir başlangıç.üni ye kapağı atayım sonrası gelir derseniz o iş yalana bağlar.(bknz:ben 11 dersin 10 tanesi bütünlemede) 2. sınıf bitiyor ve ben 1 sene uzattım okulu şimdiden.

    özeti sevdiğiniz bir bölüme girin sene kaybı olacaksa olsun.en azından merakla şevk le okursunuz ve iyi bir şekilde bitirirsiniz.
     
  11. Queue

    Queue Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar..
     
  12. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    Can guzel yazmısın ama pc ye eğlenmeye suc atmışsın hiç bi eğlence hiç bi pc seni zorlamadı sen kendi isteginle yaptın onları kabahatı onlara atma yani bi hatalı varsa %99 sensindir aynı ben gibi ben bide sayısal ogrencisiyim dusun şansım sana çok daha az ama ne pc nede başka bi şeye bağlamıyom Herşey senin elinde sen yapmak istemedikten sonra yanında 1908734 pc açık dursa donup bakmazsın Bide tavsiyem oss yi bu kdr buyutme gozunde onemli olan erdemli bi birey olmak bilgi ve ahlaken kendini yetiştir egitim duzeyinin pek bi onemi yok ben boyle düşünüyom en azından
     
  13. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sene başından beri yattım.Annem napıyosun dediği zaman gt büyütüyom anne dedim.Son 1 ay gözden geçirdim sene başında baraj bile alamazken şuan 240 alıyorum(öss de ne olur bilemem).Bu puan dilimi subaylık için bana yetiyor ama bi sıkıntı daha var.Tüm yakınların sen askerde yapamazsın diyor ve bu canımı çok sıkıyor.
     
  14. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    Benim bu sene başlıyor Lise 4 e geçiyorum...
    Dersanedeki denemelerım de 210(küsür) puan çekiyorum
    Türkiye geneli Öss denemesi yapıldı 183 puan çektim (Ki bunda bilmedıqım görmedıqım 40 soru vardı ve sosyal bolum full boştu xD)
    he seneye ne olur bilemiycem ama bu gidişle seneye kadar kendimi iyice geliştirip ham puan olarak 275+ almayı pilanlıyorum ki buda bana yetiyor 8)
    Yazacağım yerler
    -İzmir(9 Eylül)
    -ODTÜ
    -Sakarya
    -Uludağ

    Buralardan bir mühendislik istiyorum başkada bişi istemiyorum =))
     
  15. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    işin zor valla tabi bunu puanına gore soyluyom hacım 210 ve 183 ile 4 yıllık ihtimali çok az anca herkesin çok kotu sınav geçirmesi gerek yada senin fazla şanslı olman gerek
     
  16. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    Yanlız dikkat edersen daha lise 3 üm seneye öğrenceğim 45 soru var :D + sosyal hiç yapmadım türkçeden de fazla soru yapmadım 7/8 tane xD
     
  17. DaRKWaTcH

    DaRKWaTcH Buralıyım rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNBuL
    dilerim girenler istedigi yere yetecek kadar puan alırlar !
     
  18. TrowZeeN

    TrowZeeN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Nevşehir
    buraya katılıorum :beer:
     
  19. The_DifferenT

    The_DifferenT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.856
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA
    su 45 gormedigin soruya tmm derim ama digerlerine bi dur sana yeterli zmn veriliyo yapmak için yapmadım fln la olmaz valla bende sayısal ogrencisiyim ama sozelim superdir asla boş bırakmam cogu saysalcıyada sozelden fark atarım ama mat 2 ve fizik 2 de tıkanıyoz bizde ^^
     
  20. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    eheheh simdi karnemde
    Edebiyat:3
    Tarih: 3
    Yalvara yalvara yapamıyorum anlamıyoruz sözel derslerden yha =))