1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Okculardaki Attack Rate Ne işe Yarar?[profesyoneller lütfen]


  1. d3n1z_44

    d3n1z_44 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Okculardaki Attack Rate Ne işe Yarar???
    benim pure str archerim var su anda 69 lv ve attack rate veren blue hawk ı acmıştım halada kullanıyorum ama özelliği tam olarak ne bilmiyorum işi bilenlerin yardımı bekliyorum...

    benim kullanma sebebim bana dedilerki attack yaparken fazla dmg vurma crit rate vs. artırır dediler ben yinede öğreneyim işn aslını
     
  2. DukeNukem

    DukeNukem Aileden rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.291
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Damageni Artırır ?!!!!!!! 1500 Vuruosan 1600 Vurur Böle Bişe :P
     
  3. yeonyang

    yeonyang Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.989
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Doçlant
    yanlis bilgi vermeyelim lütfen :wink1:

    attack rating skilleri daha hizli kullanmanizi saglar ?!!!!!!!
     
  4. ToRuN

    ToRuN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    412
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Katılıyorum.. :wink1:
     
  5. hayaletkurt

    hayaletkurt Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim bildiğimde hızlı skil kullanılmasını sağlıyor. arkadaşlara katılıyorum...
     
  6. luuzir

    luuzir Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Hayır atak raiting senin vuruş aralığında en yüksek vuruşları yapmanı sağlar misal senin vuruş aralığın 3000 ile 4000 arasında ise 4000 e daha yakın vuruşlar yaparsın. Her sikilin zaten sbt bi vuruş süresi vardır vuruş süresi sikildeki % lerle alakalı. Pary Ratio da Ataktan kaçma yeteneğidir sana vurular vuruşlardan daha az etkilenirsin tabi abartılı bi fark olmaz
     
  7. yeonyang

    yeonyang Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.989
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Doçlant
  8. D4GG3R

    D4GG3R Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Doğrusu bu açıklamadır.Diğer arkadaşlar biraz sallamış :?!
     
  9. luuzir

    luuzir Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    76
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Oyunda Biechoun En Alttaki Skilinin üzerine Gelirseniz Şöyle Yazıyor; Increases Permanently the hitting ratio by a certain amount(Kalıcı Vuruş oranını belirli bir miktarda arttırır) ?!!!!!!! Sikil Hızıhla Bi alakası yok yani
     
  10. DoNJuaN

    DoNJuaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.850
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK
    katılıyorum ?!!!!!!!
     
  11. Misproject

    Misproject Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya Beach Park
    ben o kuşu bi ara 9-10 lwl lere kdr getirdim hala aynı vuruyodum?Ben vuruşlarda pek bi fark göremedim. sonra kapatıp siyah ı açtımxD
     
  12. Nebula

    Nebula Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.550
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hamburg
    Bu açıklama kesinlikle doğrudur.
     
  13. savatapo

    savatapo Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    280
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dust 2 // Awp Battle
    luuzir in açıkLaması kesinLikLe en dorusu hLL :lol:
     
  14. Quattro

    Quattro Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    Şehir:
    UnderGround
    +1907
     
  15. d3n1z_44

    d3n1z_44 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    yani siyah kuş yerine mavi kuş a devam diyosun :D
     
  16. wewewe

    wewewe Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Attack Rate vuruş hızını artırır, damageyi diil ...
    isterseniz oyunda deneyin, attack basılmış ve basılmamış silahla aradaki farkı görürsünüz.