1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

öğrenci evine hırsız girerse ne olur


  1. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    Öğrenci evine hırsız girerse ne olur.Hepsi bu yazıda.Dikkat gülmek serbesttir :)

    Ö: Abi merhaba naapıyosun
    H: Naapıyım lan bulaşık yıkıyom
    Ö: Hayrola abi tanıyamadım
    H: Hırsızım lan ben utanın olum utanın
    Ö: Hıı abi sen devam et zaten sıra sendeydi bugün bir de makarna suyu koysana..

    H: Kalk lan kalk şunları yerleştir
    Ö: Höö.. sen kimsin? abi bunlar ne.. saat..radyo..tabak..gümüş kaşık..
    H: Gençlik günlerim aklıma geldi dayanamadım
    Ö: Ağlama abi. bi bak makarna varmı o torbada..

    H: Ulan bu ne dağınık böyle köpek yaşamaz be burda
    Ö: Abicim öğrenci evi bi el at toplayalım hadi
    H: Bak yardım ederim ama pc yi götürcem giderken
    Ö: Neden abi yaw
    H: Kardeşim işim bu benim
    Ö: Eyvallah abi sen öle diosan öledir (aynı gün akşam)
    Ö2: Beeerk pc nerdeee
    Ö: Ya sabah çok iyi bi abi geldi evi topladık baksanıza
    Ö2: Kimmiş oğlum o iyi abi
    Ö: Ya tanımıyorum evi toplamana yardım ederim ama pc yi alırım giderken dedi bende tamam dedim
    Ö2:....................................................

    H: Bu ne be? çalınacak bişey yok nasıl ev bu?
    Ö: (hırsızın girdiğini farkedince bi köşede bekler)
    H: Elli tane bira şişesi dışında…
    Ö: (hala beklemektedir)
    H: Dağınıklığa bak..Hayrıma toparlıyayım bari şurayı..Şu şişeleri atmakla başlayayım..
    Ö: (hemen atılır) Abi dur ne yapıyosun?
    H: Ne yapalım toplayıp çalacak bişey bulamayınca ortalığı toplamaya başladım.
    Ö: Abi onu demiyorum.. Sen potansiyel beş ytl'yi çöpe atmaya çalışıyosun ona engel olmaya çalışıyorum..
     
  2. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    potansiyel 5 ytl :mrgreen: :mrgreen:
     
  3. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
  4. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya