1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Öğrenci Evi :)


  1. Violent Arise

    Violent Arise Old School olduser rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Harita Mühendisi
    Şehir:
    Kalkınma - Trabzon
    Beyler biliyosunuzki OSYS sonuçları açıklandı ve daha öncede belirttiğim gibi bir Harita Mühendisi olmuş bulunmaktayım ve memleketimde Trabzon Karadeniz Teknik Universitesi tuttu. 3 arkadaş eve çıkmayı planlıyoruz fakat çevremizde eve çıkıpda 2. el eşya alan arkadaşlarımız hiç memnun değiller. Hepsi para denkleştirip 0 eşya alıyorlar eşya dediğimde buzdolabı, çamaşır makinası, bulaşık makinası, televizyon zaten gerisi 2. el alınabilir çekyattır yataktır falan filan. Acaba sizin bildiğiniz net üzerinden güvenilir ve sadece spot eşya satan site varmıdır bazı şeyleri araştırsak. Ve öğrenci evinde kalan arkadaşlar varsa kendi odam için nelerin lazım olacağını yazarsalar teşekkür edicem. Mesela fermuarlı kumaş gardrop mu alayım kullanışlımı yoksa paramız heba olmasın.. Bunun gibi tavsiyeler ev için tavsiyeniz varsa onlarıda dinlerim mesela Tv almayın çok gereksiz kimse izlemiyo gibilerinden.. Önerilerinizi bekliyorum beyler.. :beer:
     
  2. seskes

    seskes   rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.250
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Tv almayın çok gereksiz kimse izlemiyo
     
  3. M ' BiLGiN

    M ' BiLGiN Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    959
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci.
    Şehir:
    İzmir/GÖZTEPE
    Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Bence , dayalı döşeli bir eve girin kiraları ne kadar bilmiyorum ama ben öyle yaptım 500 lira kira burada dayalı döşeli ev.
    Ayrıyetten bu olmaz diyorsan eğer , buzdolabı , çamaşırmakinası vs 2.el alınabilir. Lakin asla yatak ve çekyatağı ikinci el alma. Sonuç itibariyle onda millet yatıyor , ve yatak herşey ! Sabah dinç kalkmana bile yardımcı olacak yataklar biliyorum hem sağlıgın açısından hemde zinde olman için yatağı öncelikli tutmanı öneriyorum. Televizyon çok gereksiz bencede , bir laptop senin bütün ihtiyacını giderecektir. :headbang:
     
  4. Ben de

    Ben de Buralıyım rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    4.549
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bulabilirseniz eğer apart tutun.
     
  5. Violent Arise

    Violent Arise Old School olduser rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Harita Mühendisi
    Şehir:
    Kalkınma - Trabzon
    @MBilgin
    Bro aslında haklısın yatağı 0 alabilirim fakat o yatağı koyma yeri falan onlar 2. el olcak orası belli :) TV gerçekten gereksiz gibi gelmeye başladı banada belki ileride lazım olursa 150 şer lira koyup alabiliriz 480 TL ye 71 ekran LCD tv buldum hemde 0. Eşyalı evlere baktım bro Trabzon olmasına rağmen 1000 TL eşyalı evler. Normalde kiralar çok düşük 400 TL-500 TL civarı ama ev tutacağımız yer unvteye yakın olacağından kiralar bir hayli artıyor...

    @La'l
    Bro apartlar 350 TL. Şöyle bir düşününce 350 Tl den kişi başı 1050 Tl yapıyor. Kendi evimde rahatça yaşarım .. <3

    @legolass
    Vazgeçtim gibi bişey bro :/
     
  6. sweetCHIEF

    sweetCHIEF   globalmod playboy rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.853
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Beykoz
    bende bu sene 5 kisi cikiyorum eve halimiz duman :D
     
  7. Tauriel

    Tauriel Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Şubat 2011
    Mesajlar:
    755
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    dayalı döşeli cemaat evleri var onlara taşının sadece kira veriyorsunuz bide her sene 10 tane öğrenci alıyorsunuz . :sfff: :sfff: D