1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Ocean gitmedi :)


  1. hakan_5

    hakan_5 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    197
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler burda goliathın herkes Ocean olduğuna inanıyordu ve bazı arkadaşlarımız server makinası oceanda olduğu için ocean da bıraktığı için server kapanacak diye bir takım saçmalıklar dile getirdi asıl olay bu deildir Goliath sadece bir advanced userdir yani ayrıcalıklı user gm nin bi alt kademesi gibi birşey :) Oceanın asıl ismi Wodded di sanırım araştırın ve bakın adamların as teamında bu isme benzer birşey göreceksiniz peki buna nasılmı emin oldum dün Serkan arkadaşımdan öğrendim o söylüyorsa doğrudur yani bu durumda server kapanıor kapanacak kapandı tezlerinizi çürütmüş oldum en kısa sürede açılıyor mesela yarın bilginize :D (tam emin değilim ama kısa bir süre kaldığı kesin :) )
     
  2. Rocky

    Rocky Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2008
    Mesajlar:
    566
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Publicist
    Şehir:
    London / England
    Biliyordum.. Söylemiştim goliath Ocean değil diye ama inanmamışlardı.. Görün işte..
     
  3. CharLes

    CharLes Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    744
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Yalovanın Arka Sokaklarında!
    açılsın artık 81 olcam yha :D:D ex 95 de gitti :S
     
  4. hakan_5

    hakan_5 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    197
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Valla goliathın herkes ocean olduğuna inandı biri dedi bin kişi yedi anlıcanız ama duruma bakalım çok az zaman kaldı osman kardeşimin dediğine göre yarın açılıyor :)
     
  5. XianHun

    XianHun Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Pinarbaşi
    vay eşşeoğlusu okadarda git demiştim :
     
  6. hakan_5

    hakan_5 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    197
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  7. yusufbagci

    yusufbagci Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İnternet Cafe
  8. EmmaW

    EmmaW   olduser rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.863
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    evet bende dediydim :D ocean çin de oturuyo goliath almanyada :D
     
  9. caferc

    caferc Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bilgisayar deyin gitsin yeter
    Şehir:
    earth
    ben bu heriflerden bi nane anlamadım dünya çapında çalışıyolar .. para polonyada toplanıyo, teknik lojistik kısım almanyada , database çinden güncelleniyo, server amerikada kiralanmış ,, süper düşünmüşler illegal bi server için :)
     
  10. tngr

    tngr Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    harbi den cok yönlü is yaomislar:D:D:D
     
  11. gsyasin

    gsyasin Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    459
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    evde
    :mrgreen: :mrgreen: