1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

New Style


  1. RedQueen

    RedQueen Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Şehir:
    İstanbul
    Yorumlarınızı Bekliyorum [horny21
    Metover'a Teşekkür Ediyorum summer6:
     
  2. EliteTurk

    EliteTurk Aileden rank8

    Kayıt:
    26 Ekim 2008
    Mesajlar:
    9.713
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Turist Rehberi
    Şehir:
    Antalya Beach
    Gayet hoş durmuş. :muck: :beer:
     
  3. NiGHTMaRe

    NiGHTMaRe Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.592
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Avatara küçük bir çerçeve çekerse meto çok daha güzel olur.
     
  4. RedQueen

    RedQueen Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Şehir:
    İstanbul
    Tşk ettim bro :muck:
     
  5. Extrowe

    Extrowe   gamer rank8

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.516
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    Güzel :muck:
     
  6. RedQueen

    RedQueen Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Şehir:
    İstanbul
    [​IMG]
    Okadarını da ben hallediyim :muck: :P
     
  7. RedQueen

    RedQueen Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Şehir:
    İstanbul
    tşk ettim bro :muck:
     
  8. NiGHTMaRe

    NiGHTMaRe Aileden rank8

    Kayıt:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    7.592
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İşte şimdi çok güzel oldu.Yeni avatar ve imzanla aileye girmeyi başarırsın inşallah :muck: biggrint1
     
  9. RedQueen

    RedQueen Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Şehir:
    İstanbul
    Tşk :muck: inş. girmeyi başarırım [horny21
     
  10. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Hacım nedir senin bu çerçeve fantazin :lol:
     
  11. SilentLord

    SilentLord Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tokyo
    ahaha aynen haa :mrgreen:
    ps:gayet güzel olmuş beğendim :thumbsup:
     
  12. SilentLord

    SilentLord Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tokyo
    Çerçevesiz Avatar FTW :lol:
     
  13. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Ya senin avatara çerçeve gitmez zaten,imzanın üstüne neden SlientLord yazmadın :?:
     
  14. SilentLord

    SilentLord Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tokyo
    ps de sınıfta kaldım bro ama yarın yazdırıcam metover yada extrowe'ye :mrgreen:
     
  15. PR3STIG3

    PR3STIG3 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    427
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    *Benimse eski günlerim var geri gelmeyen , bir çok or*spu tanıyorum parayla vermeyen..
    *Yeni Nesilim Yeni İyi Besili Bi Çok Çete Üyesiyim Hadi Gezelim !.. Rakibim ezeli olamaz çünkü ezerim eceli gelen ezeli tanıdınmı güzelim?
    *Siz ikiniz ve Abiniz s*kilmiş bir Haliniz var..

    Müthiş bir yazı taptım adeta :buddha: :buddha:
     
  16. Lenneth

    Lenneth   Admin rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.570
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    Hoşuma gitti, hayırlı olsun :wink1:
     
  17. Metover

    Metover Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.933
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Photoshop*
    Şehir:
    Kocaeli
  18. RedQueen

    RedQueen Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Elektronik Teknisyeni
    Şehir:
    İstanbul
    Hepinize Tşk ettim :muck:

    Tabiki Sansar sonuçta summer4: :D