1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Ne Ara Düşürdün Mübarek


  1. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
  2. EricNorthmaN

    EricNorthmaN   rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.181
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Louisiana / USA
  3. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    dakikalarına dikkat ettim çogu aynı dakikalarda :S süre olarak yani
     
  4. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Bende 20 tane oldu bile.. 24 saat süresi var.
     
  5. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    ben 60 70 arası bulamadım bi türlü :S yav nasıl gidicem ben bu kayıp dünyaya
     
  6. Mateso

    Mateso Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    790
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kayıp dünyaya gitsen nolcak ben gittimde 30-40- k vuruyo wizarda 108 lvl eliteler full novalı warirora 3 atıyorlar çok sağlam i ve full bufferli bi partisiz hiç bir şey yapılamaz
     
  7. eagle1016

    eagle1016 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    437
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :D evet cok seri bende de az once hıc yoktu bı baktım 3 tane olmus:D
     
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    ohanness ne ara düşürmüş GAIA'da tanesi 150m'den okutuluyordu şimdi ucuzladı ama botlar geldikçe patır patır dökülmeye başladı :P
     
  9. Addicted

    Addicted Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.473
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless
    Benim char geceden beri kasıyo bi tane yok daha :lol:
     
  10. LoveScars

    LoveScars Old School olduser rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    946
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    İzmiT
    Oraya gidince noluyo :oops: :P
     
  11. SuS3

    SuS3 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale
    1 tanesini actiktan sonra 2.sini acmak icin 5 saat beklemelisiniz biriktirmenin bir manasi yok.
     
  12. Uprising

    Uprising   rank8

    Kayıt:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.085
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Extrablatt/Antalya
    :mrgreen:
     
  13. SuS3

    SuS3 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Çanakkale
    bizde tanesi 1m en fazla 2.5 :mrgreen: 11dg nin 8. kartini en az 1b den satiyorlar orda dusuren olup satacak olursa 10b den assagi satmazlar sanirim :lol:
     
  14. WaTCHMaN

    WaTCHMaN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Antalya / Kepez
    varmı bu işin bi sırrı ben daha 1 tane bile dşüremedim hayretle bakıyorum bunlara :think:
     
  15. HollowDalton

    HollowDalton Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.244
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İstanbul
    Biz bitirdik 4 kişi 91-99 u bana Logbook dene bişey verdi ne oldugunu bilmiyorum.bilen var mı?