1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

MySRo da 94 Nuker Rsro da takas (bakmadan geçme ;) )


  1. SiNoPLeEe

    SiNoPLeEe Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    SRoKoLik
    Arkadaşlar Rsro ya başlıcam Charımı takas etmek istiyorum Charın akarı kokarı yoktur char sağlamdır önceden char nuker-glavie di şimdi nuker-blade ye çevirdim inş düzgün bi takas olur :wink1:

    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us
     
  2. SiNoPLeEe

    SiNoPLeEe Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    SRoKoLik
  3. >TrabzoN<

    >TrabzoN< Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    char nope ama saqlam :D bilirim nese: nese:
     
  4. C_Vitamine

    C_Vitamine Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    25 Kasım 2009
    Mesajlar:
    937
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisi
    Şehir:
    'unu Arıyor
  5. SiNoPLeEe

    SiNoPLeEe Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Kasım 2008
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    SRoKoLik
    43 nuker çok düşük be hacı :S
     
  6. C_Vitamine

    C_Vitamine Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    25 Kasım 2009
    Mesajlar:
    937
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisi
    Şehir:
    'unu Arıyor
    hacı onemli olan oyunda bilinen kişi olmak ve zevkli hala geltirmek hybortte bu zevki alacaksın :wink1:
     
  7. Exlips3

    Exlips3 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    13 Aralık 2009
    Mesajlar:
    113
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    biraz beklersen eyer Rsroda Wariror kasıyorum şuan 20 bot kasıyor charda Silk var banlanma riski olmaz ilgilenirsen mailto:sence_51@hotmail.com ulaşa bilirisin bna gz char
     
  8. zehirx

    zehirx Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2010
    Mesajlar:
    172
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    67lv xbow'um var sana 52 lvl bi char yaparım 40TL ye
    msn:zehirx58@hotmail.com
     
  9. cyclone

    cyclone Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.378
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    ->Düşüncelerimin İçinde Boğuldum<-
    bro 70 warrior veya 68 wizz olmadı 68 lv nuker verebilirim ilgilenirsen pm at