1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Mychar 64+7 bowman:P


  1. ThoRen

    ThoRen Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    136
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar işte venicedeki çarım ve bowu yorumları bekliorum ve sizce kaça satmalıyım kahvekeyfi

    [​IMG]
     
  2. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    bende bırak 45+ kendi charım olmadı hiç 44yaptım o yaptım en yüksek chardı ve gittikçe yükseliodu süperdi ama.... helal olsun güzel char nice kullanımlara Wink charının değerini bil Wink
     
  3. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    en fazla 150 falan eder,hem lvli düşük hem venicede,+7 de kurtarmaz zaten venicede elini sallasan +7 e çarpıyo :mrgreen:
     
  4. gggDDD

    gggDDD Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    64+7 ler 50-60 m arası satılıyor. server venice biraz değişebilir extraokk
     
  5. RaPLeX

    RaPLeX Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    752
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Botta!
    ---> Bu Guildi kaça satarsınız

    --> satmayız
    --> önemli bizim için

    ---> okey xD



    kOpTuM xD :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch:
     
  6. Dark_Lord_

    Dark_Lord_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    851
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Thief Town
    64+7 Glavieler 50-55 arası seyrediyor , bu bow , yaklaşık 45m eder.
     
  7. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    venice de çok ucuz,pacificte 250m falan
     
  8. I_RevenTon_I

    I_RevenTon_I Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KocaeLi / İzmiT ..
    Bencede o servera 150M anca eder popcorn
     
  9. mel1h___

    mel1h___ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.208
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!
    demekki sn Pasificte oynuon :lolmuch: :lolmuch:
     
  10. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    cong. kutlarım kardeşim aynı ben ne zeki herif :mrgreen: batu git kirletme topici :mrgreen:
     
  11. ExederM

    ExederM Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sandalyenin Üstü Pc nin Karşısı xD
    yaw kardes bu char yaz agustos ta benle takas icin konusup vazgecmistik char halaa 66 LVL mi Kasana Bea Surprised
     
  12. __Thieves__

    __Thieves__ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    veniceeee evet en fazla 45m eder pacific de 250-300m arasında gıdıo bu Confused ama gusel char
     
  13. SiYaHCıM

    SiYaHCıM Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    336
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Las Vegasta Bir Vajina

    Aynen serhan..

    Bizim eski _RaP4eVeR_ gibi oda önemliydi ama eskisi RaPLeX warken..
    Bi ara toplanalım diorum euheuheu