1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

msnde şifre degiştirme sorunu


  1. KinqLee

    KinqLee Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    288
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arakdaşalr parolamı unututm kısmında güvenlik bilgileir kullanarak degiştirme yerinde ben soruları yanlıs girdim bi kaç atane suanda aynı secenegi kullanmıyorum rahat ne kadar daha böyle kalıcak yani ne kdar sürüyor bu kullanamamak daha sonra tekrar deneyin diyor 1 gün gecti ama hala daha düzelmedi işte resim

    http://img89.imageshack.us/my.php?image=adszxp8.png
     
  2. Spare_

    Spare_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.811
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Desanatör.
    Şehir:
    ^^ T.C / İST ^^
    sana daha kolay bir yontem soyliyim şifreni biliosan firefox kullan ve sana vercem siteye git email adresini ve sifreni isticek sonrada şifreni gircen ama firefox kullanmazsan site acılmıyo bekletio sabaha kadar bekle genede değiştirme gelmiyor.
     
  3. KinqLee

    KinqLee Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    288
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şifreyi bilsem email kısmındna kişisel bilgileirmden degişiirm istedigim bilgileri
     
  4. Spare_

    Spare_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.811
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Desanatör.
    Şehir:
    ^^ T.C / İST ^^
    Hmm Ozaman Bekliyeceksin Kardeşim. 24 Saat Felan Heralde
     
  5. KinqLee

    KinqLee Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    288
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    24saat ise çok kalmadı zaten beklemekden basak charem yokki : :coffee:
     
  6. Spare_

    Spare_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.811
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Desanatör.
    Şehir:
    ^^ T.C / İST ^^
    :cry: malesef kardeşim, yani 24 saat maximum olması lazımdır. lakin uzun sürerse yeni bir e-mail hesabı al derim.
     
  7. KinqLee

    KinqLee Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    288
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok char ı o msn kaydettirmiştim pw unuttum :S
     
  8. Spare_

    Spare_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.811
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Desanatör.
    Şehir:
    ^^ T.C / İST ^^
    8) 8O beklemekten başka çaren yok demektir. :wink1: