1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Msn Nick Düzenleme


  1. shevchenko7

    shevchenko7 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    117
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu Sitede En Üstte Yazacagınız Yer Belli Oraya Yazdıgınız Nick Alt Tarafta Şekilli Bir Biçimde Cıkıyor Belki İşinize Yarayabilir...
    http://www.msnletters.com
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    kimse yoruz yazmamış ben yazayım paylaşım için saol
    Wink
     
  3. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    gece yarısı yazılmış bende anca gördüm walla teşekkürler denemek lazım da ben çok tutucuyumdur asla şekilden ödün vermem Cool
     
  4. Morwena

    Morwena Buralıyım rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hacım walla bi msn açmadın Razz ehuahau
     
  5. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    Neden msn açsın ki. Msn den daha ii bi forumu var. :)

    ve tabi bizimde çok süper bi adminimiz var...
     
  6. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF
    ⓢⓞⓝ ⓢⓐⓗⓝⓔ ⓣⓗⓔ ⓟⓔⓢⓢⓘⓜⓘⓢⓣ ⓑⓞⓨ bunu yaptım msn de görünmüodu :lol:

    ѕση ѕαнηє тнє ρєѕѕιмιѕт вσу yaptım.. saoll
     
  7. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    sizlerin süper olması herşeye bedel msne hiç gerek yok ayrıca açınca çılgınlar gibi mesaj yağıyor fena daralıyorum dikkatim dağılıyor hele bir de sağlam bir arkadaşıma rastlarsam aherşeyi bırakıp onun peşine koşuyorum Confused :mrgreen:
     
  8. Pariss

    Pariss Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.073
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satjyer mk
    Şehir:
    Staj --> İzmir Enka Elektrik Üretim ve Dağıtım Lmt
    ben nickime yazdıgım seyı 2 satır yapmak ıstıorum şiirin dizesi gibi ?? 7.0 da yapıordum da artıkın olmuyor programını da upload eden silmış eger olan warsa link verirse çok makbule geçer tskrrler ..
     
  9. Pariss

    Pariss Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.073
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satjyer mk
    Şehir:
    Staj --> İzmir Enka Elektrik Üretim ve Dağıtım Lmt
    up yahu bi yardım pls =))
     
  10. TanerUNER

    TanerUNER   rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    Onu bende arıyorum :lol: alt + bi numara vardı yaptıgında bosluk gibi bişi oluyo du sonra yazıyodun Razz hop 2 satır oluyodu Bulursan bana bi pm cak Wink
     
  11. BøBa

    BøBa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    örenci
    Şehir:
    Bu bir gizli dildir ki ruha dolmakta Kızıl havalar

    haha yağcilarda inecek war :mrgreen: :mrgreen:
     
  12. Pariss

    Pariss Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.073
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satjyer mk
    Şehir:
    Staj --> İzmir Enka Elektrik Üretim ve Dağıtım Lmt

    bosluk bırakan numara alt + 255 ( numpad ile ) de öle yapnca olmuyor ben direk shift+enter yapıordum alta geçiyordu :lol: