1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

msn delirdi kendimle kavga ediyorum yardım


  1. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    msn ye bişi oldu

    millete aşkım yazıyor degişik şeyle r yazıyor ve msndeki herkesin gerççek ismini biliyor
    adım kötüye cıkıcak ne yapmalıyım :S:S:S:S:S
     
  2. Saian S.S

    Saian S.S   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.256
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    İşçi
    Şehir:
    OKM
    format at..banada olmuştu bir ara..benim çıplak resimlerim falan yazıyordu adamlara..zuahaha :mrgreen:
     
  3. HosenberG

    HosenberG Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    bizim arkadasta herkese +18 linkler atıyodu bide kızlar bunu sapık zannettiydi cok komikti :lolmuch: :lolmuch:
     
  4. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    yaw bu öle degil


    msndeki alpere mesela seni choq seviyorum alper diyo bana çekil aramızdan diyo

    felan filan yarıldım burda millete aşkım diyo ve herkesin gercek ismini biliyo :S
     
  5. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    bu olamaz benim hakıımda herşeyi biliyo
     
  6. TaoShaman

    TaoShaman Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  7. קєรรเ๓เรt яαρ

    קєรรเ๓เรt яαρ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    788
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    senin ciddi sorunların war
     
  8. SonSAHNE

    SonSAHNE Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    aRaF

    2 seçenek sunuyorum :lolmuch:

    1: Sen şizofrensin


    2: Sanırım birisi senin ip den bilgisayarında değişiklik yapabiliyor :lolmuch:

     
  9. Nervous_

    Nervous_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci..
    msn discovery de boyle oluyodu kodu gırıp yazmak ıstedıgını gırıyon sankı sen yazmısın gıbı cıkıo yanı bunu yapan senın lıstenden bırı :mrgreen:
     
  10. HoLiGaN_

    HoLiGaN_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    610
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +1 :lol:
     
  11. Ronin

    Ronin Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.618
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Grafik Tasarım
    Şehir:
    Ev Gibisi Yok :)
    +1 :mrgreen:
     
  12. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    benim arkadaşada aynısı olmuş heralde spy gbi bişey bu,online oluyor bana site reklamı yolluyor 2 sn sonra tekrar kapanıyor msn i,her 1 saatte 1 falan oluyor böyle bi garip
     
  13. mavi_

    mavi_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    829
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    ne bılIm a.g. kayboldum !
    bence göte geldin virüs vaR:)
     
  14. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Yazini editle terbiyesizlik etme bir daha uyarmayacagim... Exclamation

    Edit : 6 saat BAN...
     
  15. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    anlayamadım ya burada bırbırıne soven ınsanları gordum halbukı arkadasım bunuda yapmadı neyse saglık olsun..!

    anlamadım gerceKten haksızsak soyLeyın olarmı??? sımdı oda yanımda...! guıld bolumunde edılen kufurlerıde bılırız ya gercekten agırıma gıttı kac aydır bu sıtedeyım en en en eskı uyelerdenız bız yanı hıc anlamadım kufur ıcın uzgunuM.. özür diliyroum extra ailesinden ama haksızlık oldugunu Düşünüyorum.. Wink
     
  16. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Sarı_Kedi ,acil format atmanı tavsiye ediyorum.

    Bilgisayarında spy virüs var.Hiç vakit kaybetme.Bi arkadaşının msn'inde de virüs var, bu virüs ondan sana gelmiş büyük ihtimalle. Çok kötü bi durum.Yazmadığın halde zan altında kalabilirsin. Confused Neutral Embarassed
     
  17. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Demekki ben o topicleri gorememisim... Buradaki herkes bilir ki ben kufur yakaladigim zaman 10 dk icinde ozruyle birlikte silinmezse affetmem ceza i yaptirimi uygularim... Ozrun icinse tesekkur ederim... Bani kaldiriyorum... Wink

    Konu dagilmasin,devam edelim...
     
  18. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    teşekkürler headbang2ft9 headbang2ft9