1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Lyzerq ve Carko nun verdıgı source ile PvP yapabilen varmı?


  1. TheLastHawk

    TheLastHawk Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest meslek,öğrenci
    Şehir:
    Türk-Aion
    arkdaşlar sremuda Pvp yaptıklarını gosteren video yu herkes ızlemıstır sımdı saolsunlar bızlerede verdıler dosyaları gelın ekleyın bnı PvP yapalım :D çok zevklııııı


    haamchi ağ adı = pvptest1
    şifre 123456 beklıyorummm :D


    msn---> mailto:utku_mez-onur_07@hotmail.com


    Not: serverı bn kurmadım Lyzerk ve carko nun kurdugu serverdır..!!(bn sadece eylenelım diyorum)
    Not:Hamachi dolmadan gelın :D


    =====================================================================================0
    arkadaşlar pvp calısmamaktadır bilmediğim bir sebepten dolayı Lyzerq e ulasmaya calıstım ancak bulasamadım onun yerıne carkoya sordum oda orada pvp var onlar kaynak kodları dedi --(anlamadım ne demek ıstedı??)-- sonuc olarak ben ne yağtıysamda pvp yapamadık arkdaşlarımla...Konu KKilitlenebilr yada PvP yapabilen varsa lütfen bi el atsın
     
  2. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    ekLediMç
     
  3. mcoktay16

    mcoktay16 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yayınlayın da bari bizde gelelim
     
  4. Mc Enjoy B

    Mc Enjoy B Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    890
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    İstanbul
    Arkadaşlar Dosyayı Zaten Paylaşıldı Tarafımdan D-SREmu 2 İle PvP Yapabilirsiniz Bunlarda Kendilerini Birşey Sanıyorlar.

    Source Kodlarınıda Sitede Paylaştılar.

    Ayrıca Avatarımıda Çalmışsın
     
  5. TheLastHawk

    TheLastHawk Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest meslek,öğrenci
    Şehir:
    Türk-Aion
    öncelikle yazdıgınız msjlarırı cvp lıyamadım çunku bayadır pc basında değildim kusura bakmayın...
    gelelım cvplarınıza;

    gördüm seni ancak bir süre ara verdık hamachi ile server durmadan cokuyor cunku;

    konudada yazdıgım gibi pvplı vesıon lyzerk ve carko arkadaşımız tarafınca yayınlandı sıteerınde


    bak tursu musun nesın asıl senkendını bişey sanıyorsun k.bakma ama bn bu avatarı senden önce kullanıyordum ayıptır bu soyledıklerın [Ç]alıntı fln yapmadım kımseden tamm mı kendını bi ... sanan cocuk konumda da verdım zaten bn yaptım demedım kı ne havalanıyorsun?? bn alıntı yapdıgımı lyzerqq ve carkonun yaynladıgını önce belırttım sımdı sana ''Artist'' demek en dogrusu

    herkesden özür dilerim mumkun oldugunca argo kelıme ve duzenı bozacak +7 yas uzerı için kullanılacak kelımeler kullanmadım çok kızdırdın bunun için hak ettın neyse içimi dokkum rahatladım...
     
  6. Kai

    Kai Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.038
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Sn smdi bi avatarın derdinimi yapıyorsun,ne yani,kullanamaz mı ? sen forumda cok tanınan birisi değiLsin,Mod değiLsin,görmemiş olabiLir,hemen neden [ç]alıntı oldugunu iddaa ediyorsun?
     
  7. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dj_Turşu, biraz daha böyle devam edersen bu son konuşmaların olacak!
     
  8. mcoktay16

    mcoktay16 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    291
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o zmn arkadaşlar d sremu 2 source kodlarını paylaşabilirmisiniz bnde d sremu varda pvpde ??? hata sı verio
     
  9. TheLastHawk

    TheLastHawk Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    266
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest meslek,öğrenci
    Şehir:
    Türk-Aion
    dogru söze ne denır :wink1:

    umarım söz yerını bulmustur...

    kardesım senn soruna gelince inan bnde şaşkınlık içersindeyim bnde ?? hatası alıyorum hatta bu hatayı aldıgım ıcın duramadım bu sourceyı yapan kısıye yanı lyzerkın arkısı olan carko arkdaşımıza bizzat sordum... ve bana pvp nın calıstıgını ama biraz buglu oldugunu söyledı lyzerq gibi ama bn hiç vb ile denemedım yanı hep o sourcedekı D-SREMU v2 i ile denedım ve pvp her defasında hata verdı zannedıyorum vb ile deneyınce oluyor cunku bugun vb yi kurcalayınca bazı seyler gordum mesela charname...kılled charname---notice fln yazıyordu lyzerkın cektıgı ss lerdede bir char diğerini kestıgınde notice yazıyordu yanı bn denemeye fırsatım olmadı ama denersenız vb ile deneyın derım ben...eğer pvp calısırsa banada söylersenız çok sevinirim...
     
  10. koray1919

    koray1919 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende pvp nin çalışmasını istiom ama bu vb visual basic oluyor galiba onla nasıl çalıştırcaz ben bu konularda yeniyim :)
     
  11. BurdurLee

    BurdurLee Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.176
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    R0C MOUNTAİN hehehe^^
    Arkadaşlar böle durumlarda özelden halledin foruma yansımasın.