1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

lv 77 Nuker Char Takas/Satılık!


  1. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Arkadaşlar lv 77 nuker 7 gap çarımı ViP Ecsro da Boş bir Acc ile takas etmek istiyorum Eğer bulamazsam çarı 25 YTL karşılığında satmayı düşünüyorum!..
    Resimleri Msnden göndeircem çarda 5100 Hp bulunmaktadır 15m para rahat 50-100 m arası para yapılabilir.
    Msn'im mailto:kaynar_kaan@hotmail.com
    Lütfen Ciddi Kişiler Eklesin :thumbsup:
    Skiller;
    Fire 70(El yakma ve nukeler dışında(MAX))
    Cold 50 (Nukeler Açık değil ve Buff 2 de)
    Light 68 (Kosma,ucma,Concertation dısında (MAX))
    Bicheon 67 (41 yatırı 1 63 yatırı açık 45 batırı max 68 olup 2 li batır'ı bekliyor)
    Teşekkürler
    İyi Forumlar..
     
  2. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Özür Dilerim Yanlışlıkla Private Server Bölümüne Açmışım WTB/WTT/WTS Bölümüne Taşırmısınız.
    Özür Dilerim..
     
  3. Can.Yilmaz

    Can.Yilmaz Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    572
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    İzmir
    takas sadeece VIP acc. amı düşünüyorsun?
     
  4. Can.Yilmaz

    Can.Yilmaz Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    572
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    İzmir
    eğer taks düşünürsen sana isroda 42-39-33 lwl çar var istiyormusun?
     
  5. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    25 ytl yerine sana bi 150 konter ?? olurmu turkcell falan
     
  6. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    osman sn vip satıodun galiba vip verirsen daha güzel olur :wink1:
     
  7. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Takas Dediğim VipTe bir çar olabilir boşta olabilir Doluda.. :wink1:
     
  8. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    vip veririmde paypal blocklu hala adamlar acıcaz dediler onları bekliyorum
     
  9. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Tmm Sen Açıldığında bana pm atarsan ben zaten çarın bicheonu 68 leyip batırı açıcam sonra uniq-pvp job yapıcam Seni beklerim bu arada :mrgreen:
     
  10. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    up!!
    Birde vipde şifre değişiyor değilmi?? :P
     
  11. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    degişir degişiyor
     
  12. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
  13. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
  14. mertcangs

    mertcangs Old School olduser rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.527
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    kardeşim bu nedir up up
    post kasıyorsun baya :)
    adamın block açılsın özelden konuşun
     
  15. Creepy

    Creepy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.990
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    suz
    Sorry abi :mrgreen: çaktırma sende :D yok biri bakar die şeyttim 15 gün içinde halledicez diyolarmış bide 15.günde açarlarsa dayanamam vallahi :mrgreen: