1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

lütfen cok acil bakın


  1. HeNDiCaP

    HeNDiCaP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci ^^
    Şehir:
    Anahita River ^^
    arkadaşlar 5dkya pcm donuyor reset atmak zorunda kalıyorum dün psro yükledim bişey yoktu ama bugun pc donmaya başlaadı kaspersky kullanıyorum ama artık kullanamıorum üstüne geldigimde kayboluyor. kaspersky lütfen yardım ediniz^^
     
  2. Sp00Ky

    Sp00Ky Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    561
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Belli DeğiL xD
    Donmasısın sebebi psro indirmen değildir. kaspersyk ı güvenli modda açıp sil yeniden başkabi anti virüs kur. ozaman da geçmez ise format atman gerekicek :D
     
  3. HeNDiCaP

    HeNDiCaP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci ^^
    Şehir:
    Anahita River ^^
    mesela ne indirebilirim bende başka virus yok
    bi sitesini yazıversen sana zahmet :D
     
  4. mr_gevezee

    mr_gevezee Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bence silme Kaspersky'ı bende kullanıyorum ve silkroadta oynuyorum.Antivirüs programıyla alakası yok yani
     
  5. Sp00Ky

    Sp00Ky Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    561
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Belli DeğiL xD
    Arkadasım kaspersy güzel bi prg tmm ama bazı şeyleri engelliyor. örneğin psro nun bazı dosyarı bilinmeyen dosya olarak gözüktü için virüs olarak algılıyor :D