1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Love Warrior


  1. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    İlk defa bi avrupa charı aldım..hemen 76 yaptım 76+5 kalkanı one handedi two handedi axeyi bastım ve şekilde görüldügü gibi...95+ wizarda 13 k crit attım bledd i geçirdikten sonra hıhıhı
    90+7 li wizard benim life açıktı felan dedi sonra bide lifesiz kestim ^^ bu arada char FF 76+5
    2handımda 10 crit fena critliyo..levelinizden yüksek charları kesmek çok zevkli oluyo yahu :lol:

    bugdan hp 0 görünüyo
    [​IMG]
    zaten lıfelı kaç k hp si varki :wink1:
    [​IMG]
    fena critlediydi be çekemedim

    [​IMG]
     
  2. BurdurLee

    BurdurLee Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.176
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    R0C MOUNTAİN hehehe^^
    sansürleyelim arkadaşım son fotoğraf küfür içeriyor...
     
  3. Crown

    Crown Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.132
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Ankara
    Ona mı takıldın :mrgreen:
     
  4. AnatoliaFire1

    AnatoliaFire1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.105
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayatın tuzağına düştük, sevginin uzağına...

    :lol: :lol:
     
  5. Prophecy

    Prophecy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :mrgreen: :D
     
  6. ImmorTaLGoD

    ImmorTaLGoD Old School olduser rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    8.394
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :lol: :lol:
     
  7. Misproject

    Misproject Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya Beach Park
    :P
     
  8. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    sansürledim.ben görmedim bile onu.. maalesef alıştık artık pwp de böle ufak tefek laflara..oran büyüdü buran küçüldü vs vs .. :lol: :lol:
     
  9. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Wizard yatırdığına bu kadar sevinen ilk kişpisin :?
    Elinde +7 var ona rağmen yatırdım demişsin. Sanki +9 olsa daha fazla defansı olacaktı :curtain:
     
  10. Buura

    Buura Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.105
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Warriorla wizard kesmek en kolay iş :D şu yanına ışılanma skili zaten atağı kesiyo daha sonra vur istediğini ^^
     
  11. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.991
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı
    Herkeste buna gülmüş ^^


    Ps: Wizard yatırmaktan kolay birşey yok.Yatır kendinden minimum 6-7 Lv yüksek olan Warrior'u tamam ^^ :P
     
  12. Tatanga

    Tatanga Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.214
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sakarya Atatürk Stadı Maraton ;)
    o.O güzell
     
  13. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Amaaan ne varki. :D Ben 50 lvl üstü npc elinde +3 crossbowla 70+ wizz aldım.Ama adamda life açıktı. :P
     
  14. Impossy

    Impossy Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    939
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bide onun sana vurduğu damageyi koysaydın ^^ Tabi vurduysa :lol:
     
  15. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    koymayacaktımda bu şerefsizler leveli düşükleri kesiyolar sürekli levelinden düşük adamlara dalıyolar yemiyo levelindekilere dalmak o kestim yüzden koydum..biri türk görsünde az utansın diye..ne zevk alıyolarsa artık ezük kesmekten ^^
     
  16. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Sana bişey dediğimiz yok ki. Lafımı söylerken biraz latifenin kimseye zararının olmayacağını düşünerek söyledim^^
     
  17. _MaGiCiNe_

    _MaGiCiNe_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.177
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrencİ
    Şehir:
    KonumSuz
    warrior tam bir pvp carı
     
  18. exotic

    exotic Buralıyım rank8

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    way plütocu bende LoTuSs_KsK_ Görmüşsündür belki :D
     
  19. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY   rank8

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?
    tabi gördüm :thumbsup:
    beni zaten tanıyondur Eski çarım _DoomsDAY_ :xD BroodMotherde kankamın çarı...yeni char kasıyom 600k sp oldu bu char eylenmelik..


    bencede çok fena katılıyom :wink1: