1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Lol euw kopma problemi


  1. Extrowe

    Extrowe   gamer rank8

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.516
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    Arkadaşlar internette bi sıkıntı yok modemin tüm ışıkları yanıyor internetede girebiliyorum ama oyun içinde attempting reconnect tarzı bi yazı çıkıp donuyor durduk yere bazende hareket edemiyorum son 1 haftadır sinir hastası oldum neden olduğunu bilen varmı acaba
     
  2. Extrowe

    Extrowe   gamer rank8

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.516
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    Çözümü bulan olursa 840 rp vereceğim o derece bıktım artık 2kere ban yedim lig düşmekten bi hal oldum
     
  3. Slim Shady

    Slim Shady   rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    2.904
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İzmir-Kınık/Manisa-Akhisar

    Envanter:

    Bendede çok sık oluyor çözüm bulamadım.
     
  4. Extrowe

    Extrowe   gamer rank8

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.516
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    ttneti falanda aradım hat değerlerinde problem yok diyor adamlar zaten oyundan koptuğum zaman youtubede video falan açıyorum hiç bi problem olmadan izliyorum şimdi virüs taraması yapıp format atacağım oyunu baştan kurayım bide öyle deneyeyim yoksa bilgisayarı fırlatıcam camdan o derece sıkıldım