1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

liseler arası BEST mühendislik yarışmasında 3. olduk


  1. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    Ege Üniversitesi liseler arası BEST mühendislik yarışması üçüncülüğümüz nese: summer6:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. EmmaW

    EmmaW   olduser rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.863
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    tebrikler bro olay nedir birşey falan mı tasarladınız
     
  3. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    bize iki mukavva 4 raptiye 2 sakız bir pet bardak 4 küçük tahta jenga tahtasına benzer biraz daha ince ve 8 tane kürdan verdiler bunlarla rüzgarla giden araç yapmamızı istediler ilk kuvveti onlar verdiler amaç o ilk kuvvetle max yol almak bunun içinde sürtünmenin minimum araca uygulanan kuvvetin max olması gerekiyodu biz de yaptık bi araç pazartesi günü okulda yaptığımız aracın fotoğrafını çekip atarım biraz şanssızdık denemelerde 2,5 metre giden araç yarışma esnasında 1,63 metre gitti sadece bu da değil diğer gruplardan yine denemelerde ayakta zor duran araç yarışmada 3metre gitti nerdeyse hatta 2. denemelerinde 60 cm gitti bozuldu

    edit: şimdi dışarı çıkıcam gelince ayrıntıları da anlatırım :D
     
  4. Caistiel

    Caistiel Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bizim üniversitede yarışmaya girmiş gençler :)
     
  5. Nina Ricci

    Nina Ricci   exlmanager rank8

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    10.361
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    İplenmeyen başarı :P
     
  6. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    :lol:
    Tebrikler :P
     
  7. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    egeye çok girmişliğim var :D
    okulda çok güzel iplendik panpa sözlülere 100ler geldi summer3:
    @wax
    eyv hacım
     
  8. Caistiel

    Caistiel Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Çok girmeyin üniyi gereksiz işgal eden liselilere fena sövüyorlar :mrgreen:
     
  9. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    zaten biz bi girdik 10 kişi millet nasıl bakıyo liseliyiz diye :D
     
  10. Mavi Reyiz

    Mavi Reyiz   rank8

    Kayıt:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    754
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Suz
    tebrikler hacım güzel bir olaya imzanızı atmışsınız.
     
  11. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    tşk ederim hocam :)
     
  12. combomax

    combomax Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu tip işlerde bende iddaalıyım. bi foto koy merak ettim nası bişi yaptınız :D
     
  13. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    yaptığımız zımbırtı arkadaşta kaldı getirmiyo da ben de kalcak diyo :D getirse fotoğrafını çekicem
     
  14. pink3434

    pink3434 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    816
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayırlı olsun yanlış istihbarat
     
  15. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    hacım ismi ne konuştuğun kişinin ?