1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Legendary is Back from Fethiye ~ Ölüdeniz [ FOTOĞRAFLI ]


  1. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Legendary is Back from Fethiye ~ Ölüdeniz


    Yaklaşık olarak 8 gündür nette yoktum ve komple uzak kalıp bünyeyi tayland'ı hatunlara bali masajları yaptırıp sabah 10'da alkol ile başlayan gece 02'ye kadar devam eden alkol yüklemeleriyle gelip geçmiş bulunmaktadır, bu süreçte beni özleyen özlemeyen herkese çok selamlar ilerleyen saatlerde fotoğrafları yayınlayacağım güzel bir görsel şölen hazırlamaya çalışıyorum.


    Hepinizi gerçekten çok özledim EXL'siz asla olmuyor nefes alınmıyor sanki zor durdum girmemek için ama hatunlar sayesinde bunu başardım ahahahaa Ölüdeniz cidden dünyanın 8.nci harikası mükemmel ötesi bir cennet koyu yanında ingiliz hatunlarla daha da bir ayrı oluyor :twisted: :mrgreen:



    Otel odamın balkonundan kendi yaptığım 360derece panoramik fotoğraf çalışmam.
    [​IMG]



    Otel odamın balkonundan kendi yaptığım 360derece panoramik fotoğraf çalışmam 2.
    [​IMG]



    Otel odamın balkonundan bir görüntü.
    [​IMG]



    Yemek beklerken benden bir görüntü.
    [​IMG]



    Koyda harika bir yat gördüm hemen bastım deklanşöre.
    [​IMG]



    Fethiye Otogar.
    [​IMG]



    Ölüdeniz - Kumburnu ve ben.
    [​IMG]



    Kumburnu'nda bir turist 10dk sonra üstsüz güneşlendi yanımda :P
    [​IMG]



    Kumburnu'nda bu ablada 10 dk. sonra üstsüz güneşlendi :D
    [​IMG]



    Kumburnu plajından bir manzara.
    [​IMG]



    Ölüdeniz paralı plaj girişinde ki, böğürtlenler.
    [​IMG]



    Ölüdeniz, ücretsiz plajı ; Belcekız
    [​IMG]



    Fethiye Otogar.
    [​IMG]



    Kumburnu kuşbakışı fotosu, şu en uç oluyor işte.
    [​IMG]



    Ölüdeniz kuşbakışı fotoğrafı.
    [​IMG]
     
  2. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Hoşgeldin bro.. ^^
     
  3. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.991
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı
    Hoşgeldin Okan abi özlettin kendini. :beer:

    Ps: Resimeri büyük bir heyecan ve merakla bekliyorum. :starving:
     
  4. BlackMarshall

    BlackMarshall Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.190
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uluslararası Lojistik-Kargo
    Hoş geldin okan abi bende fethiyeye geçicem.Şuan ege taraflarındayım.Varmı oralarda güzel mekanlar biraz bilgilendir beni :D
     
  5. AnatoliaFire1

    AnatoliaFire1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.105
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayatın tuzağına düştük, sevginin uzağına...
    Hoşgelmişsiniz okan abi ama yokluğunuzda baya bi aracılık-sbot isteği oldu. ^^
     
  6. eLempTRa

    eLempTRa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    wowoow okan abi:D hoş geldin ilk başta özlettin kendini:D ama başın çok agrıycak para yatırıp s-bot almak isteyenlerden zor zaptettik:D sabah 10 da alkol olurmu be abi o sıcakta :P 4 5 gibi başlıcam xD ama tayland ingiliz hatunları felan tekrardan hoşgeldin abi.
     
  7. Espio

    Espio Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.873
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home
    oooooooooooooo hoşgeldin bro , sonunda geldin ben gidiyorum tatile :D siparişleri getirdinmi :mrgreen:
     
  8. JohnnyBravo

    JohnnyBravo Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Eylül 2008
    Mesajlar:
    614
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Girişimci
    Şehir:
    Eskişehir
    manzaradan ötürü hatunlar seni çarpmış be kuzum :P ama tatil yaramış belli :beer: :muck:
     
  9. eLempTRa

    eLempTRa Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    haha +1 :D
     
  10. Prisoners

    Prisoners Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.768
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    ARIN GIDA ALKOLLÜ İÇECEKLER - MEŞRUBAT PAZARLAMA
    Şehir:
    Bakırköy // İstanbul
    Hoşgeldin okan abi .
     
  11. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    wuhuuuuuu işte buyaaa mesajlarınızı özlemişim kuzularım wallahi bali masajı yaptırırken bedenime hep sizleri düşündüm azmayayım diye arada bacağımı cimcikledim yok ama olmuyor sabah 10da alkol sorun değil kuzum kontrollu içtikten sonra sorun olmuyor hele otelde ki kaydıraktan şoklama havuzuna düşünce 5 cin-tonik içmiş ben anında ayılıyordum zuahahaha müthiş birşey yaa -10derece falan şoklama havuzu muazzamdı şu fotoğrafları ayarlayıp geliyorum kuzularım mucX :kalp:
     
  12. BrendiBelle

    BrendiBelle Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.985
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BrandiBelle İle Özel Bir mekanda ^^
    hobaaa hoş geldin bro ama inşallah eli boş gelmemişsindir.dört gözle ordan getireceğin ingiliz tangalı hatunları bekliyorduk :twisted:
     
  13. Achilles

    Achilles Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.241
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Hoş Geldin Okan abi.Bende sana bi soru sorcaktım.

    Okan abi sen 8 Mbit internet kullaniyorsunya ne kadar ödüyosun bide internette diyolarki internet 8 Mbit olmuyomuş fln diyolar açıklarsan sevinirim.
     
  14. BrendiBelle

    BrendiBelle Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.985
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BrandiBelle İle Özel Bir mekanda ^^
    :lol: adam bi soluklansın ya :santa:
     
  15. E0N

    E0N Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.444
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Coding.. Delphi
    H.g ii vakit geçirmişsin hoş xD ama bundan sonra geçirirmisin bilemem sbot alıcaklar yiyecek seni :D başta ben xD premium plus +ticket gitti :D:D sorun değil ama olsun :D
     
  16. Achilles

    Achilles Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.241
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Antreman oldu bu yoksa sbot satışları Plvl silk item Char takası Okan abi 1 haftaya kalmaz hepsini halleder.
     
  17. Brotherhood

    Brotherhood Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    396
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hoşgeldin hacım :muck:
     
  18. ChrsNYC

    ChrsNYC Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.773
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    umdan sana ne :D
    hoşgeldin :D
    valla bende kaçmayı düşünüorumda nereye gideceğimi bilmiorum :D
     
  19. Windy

    Windy   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    wuhuuuuuuuuuuuu hoşgeldin extra :D :D hacım yaptın güzelce tatili şimdi çalışma zamanı dimi :P bende küçük küçük tatiller yapıyorum temmuzun ortalarında büyük şöleni patlatıcam inşallah :P özledik hacım seni :P hoşgeldin evine 8)


    Baba yuvaya döndü 8)
     
  20. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    Hoşgeldin abi fotoları dörtgözle bekliyorum hatunlarda varmı fotolarda peki^^