1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

LEGEND 4 Sahsen ben üzüldüm.


  1. Baha i

    Baha i Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ...
    Şehir:
    Africa
    yahu 90 acılalı kac ay olduki bide mage buildi bitmiş sanki(eu larda çöp)
    neyse ben geldiği için fazla umutlu ve mutlu değilim.
     
  2. iwontcry4u

    iwontcry4u Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.848
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Suz...
    :S Walla 3 lv kaldı 90 olmama yaza doğru geLseydi daha iyi olurdu okuL war tadını cıkaramıcam xP
     
  3. Baha i

    Baha i Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ...
    Şehir:
    Africa
    hiç iyi olmadı bi 3-4 ayı sonra gelseydi :)
     
  4. Lenneth

    Lenneth   Admin rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.570
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    yaw suanda Legend 4 Demiyiz Biz ? Update Yapmadı Benim Launcherde ondan^^
     
  5. iwontcry4u

    iwontcry4u Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.848
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Suz...
    Hyr martda gelcek.
     
  6. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.991
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı
    Bir wizard olarak wizardı es geçmelerine üzüldüm .
     
  7. furious

    furious Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.638
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    street fighter IV
    bune yaw wizarda 80 den sonra hiç skill gelmiyo :? :!!&%&! ayrıca bu tür büyük updateleri yaz aylarında yapsalar çok daha iyi olcak
     
  8. Windy

    Windy   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    yenilikler iyidir,candır.oyuncuları arttırır,oyuncu artması demek para demek :roll:
     
  9. AnG3L_K_S

    AnG3L_K_S Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    314
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AnG3L_K_S
    biz sizi beklemek zorundamıyız:DDD
     
  10. Baha i

    Baha i Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ...
    Şehir:
    Africa
    benim 90 lvl charım zaten var 500 k spde + dırek 100 olacam ama

    gördümki hıc skıll eklenmemıs :D mage dress ve staff iğrenç ötesi

    çin charları massalah :D 3 er 5 er yenı skıller :D

    yani biraz gocundum şahsen :D yanı maksat beklemek meselesi değil :D dostum :)
     
  11. odin07

    odin07 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    xD NooooooooB xD
  12. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Wizarda saldırı skili gelmeyeceği lv 80'de belliydi ki, dikkat etmediniz mi hiç. :)

    Lv 80'de tüm saldırı skill sıraları full açılıyor. nereye saldırı skili gelecek? Yeni skill sırası açmaları gerekir. onun için de Cold, light, fire , earth mastery'den ayrı bi vuruş bulmaları lazım. TAHTA olabilir mesela :mrgreen:
    Toprak, buz, ateş , ceryan, tahta :lol: :mrgreen:
     
  13. V.I.P

    V.I.P Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    FB
    Aynen wizardda artık iyice güçler azalacak rogue iyi olucak avrupalılarda 2 yeni skil geliyor ne kadar atack olmasada
     
  14. Baha i

    Baha i Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ...
    Şehir:
    Africa
    artık wizarda tek atmalar yuksek damageler onlar bunlar bitti sanırsam :D havası söndü :D
    ya ben kafayı su mage robe dresslere ve stafa taktım iğrenç bi dizayn yaa :D madem bu kadar ezdiniz bari şöyle guzel dızayn yapsaydınız demi :D
    mageden başka herye benzıyo :D o kadar avrupai filmlerde cadı karakteri var staff ceşitleri :D

    bu staff afrikadaki badubabucular gibi :D bence iğrenc mage robe ve staff XD canım sıkıldı şimdi :D

    + bu sılkle alınan atack petleri yani onlara degısıklık sart yahu yani 100 lvlde sekıl fılan degıstırılse cok guzel olurdu yoksa sılkle alınan atack petlerı daha zarar chara hıc bi işe yaramıyo :D

    bende var 90 lvl ayı :D su ana kadar hıc bi faydasını göremedim kosturup duruyo :D


    allahım yaf gördünüzmü elde staff GULYABANİ gibi duruyo tüküreyim onların mage anlayışına be :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
     
  15. Romeo.

    Romeo. Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.799
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Flower of Life
    Şehir:
    S.Agustin/Madrid
    The End... :roll:
     
  16. WarG0d

    WarG0d Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    190
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    iyice içini dökmüşsün ama joymaxın sesini duyacağını sanmıyorum :D
     
  17. Misproject

    Misproject Buralıyım rank8

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya Beach Park
    :muck: :muck:
     
  18. furious

    furious Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.638
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    street fighter IV
    tahta :lol: skil tablosu nasıl aşağıya doğru genişliyoosa yana doğruda genişlesin :wink1: ne yani 120 ye kadar aynı skiler :confused1:
     
  19. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Yeni skill gelmeyebilir ama wizardın sonu da değildir. Yeni skill olmayabilir, ama illa ki son skiller uplanacaktır.
     
  20. syperbolt

    syperbolt Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    172
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    warrıor kıyafetı eu lerın en ııyısı olmus