1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

laptopla ilgili acıl bı sorun !!!


  1. beyyz

    beyyz Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    OyunDa
    arkadaslar bn bu yaz laptop almayı dusunuyorum ancak net baglantısını nasıl yapacam bu WIN lar silkroadı acar mı yeter mı ? yanı yada baska cozum yolları nelerdır bana bırı ızah ede bılır mı ?
     
  2. NoMoreLove

    NoMoreLove   exlmanager rank8

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.689
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Ankara
    Vınn normal bağlantından daha hızlı.


    PS: İmzanı beğendim. =)
     
  3. beyyz

    beyyz Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    OyunDa
    yanı wın calıstırır sroyu rahatca ark.lar bana wın sroyu acarsada cok kasar yavas flan dedıler :!:

    ps:imzam guzeldır kadın porn star (jordan caver) makara: makara: makara:
     
  4. FaR_CRY

    FaR_CRY Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    5 Haziran 2009
    Mesajlar:
    928
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci işte :)
    Şehir:
    Antalya
    alma laptop
     
  5. beyyz

    beyyz Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    OyunDa
    neden alacagım laptop 1gb ram 1 gb ekran kartı sadece ıcınde sro olacak baska hıc bı sey olmayacak :!: :!:
     
  6. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    kaça alcan 1000 tl filen ise üstüne biraz kar şunnlardan birini al çok manyak aletler bu yaz birini kesin alıcam :D

    http://www.bimeks.com.tr/urun/1002/109293/casper-nirvana-cn-bm430a.aspx

    http://www.bimeks.com.tr/urun/1002/109934/toshiba-satellite-l505-13v.aspx

    ps:2 side en az 5 sene idare eder
     
  7. beyyz

    beyyz Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    OyunDa
    bro bnm sorunum alet deıl bu wınlar var ya sroyu acar mı bn netı nasıl baglarım her yere gıttımde onu bılmıom ama aletelere bakcam
     
  8. rastlantisal

    rastlantisal Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    93
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar bilmem nesi.
    Merhabalar.
    Ağustos başından beri vınn kullanıyorum ve hiçbir sıkıntım yok. SRO ile kotayıda aşamazsın.
    Laptop konusunda ise 7/24 açık olacağını hesap ederek ısınma problemi olmayan bir ürün olmalısın. Acer ve samsung laptoplarda böyle bir sıkıntı yok. Toshibam bir hayli ısınıyordu.
    Saygılarımla.
     
  9. beyyz

    beyyz Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    OyunDa
    casper alacam en az 7/10 acık olacak yanı wın kasmadan sroyu calıstırır mı zaten onla muzık flım msn flan yok sadece sro olacak kasar mı net onu merak edıyorum ark.lar kasacagını soledıler :!:
     
  10. NoMoreLove

    NoMoreLove   exlmanager rank8

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.689
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Ankara
  11. Mateso

    Mateso Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    790
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence asus al benim makina 12 tane açıyo ve hiç bi sorun olmuyo sessiz çalışıyo ve ısınma derdi yok
     
  12. beyyz

    beyyz Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    632
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    OyunDa
    bro bn ne alayım demıyorum baslıgı okuduysan wınlar sroyu rahat acar mı dedım bazı arklar kasmadan acar dedı bakalım minş. oyledir pray: