1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Laptop Önerisi-Bütçe:1300 TL


  1. Crusade

    Crusade Old School olduser rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.149
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisliği
    Şehir:
    Arel University
    Evet arkadaşlar hazır yarında pazar indirimi olur 1.300 liraya kadar belki 1.400 laptop önerilerinizi bekliyorum.Cok birşey beklemiyorum kardeşime alicam oyun oynamaz ama ben dışarı çıktığımda lowda olsa 40 45 fps lol oynayabileyim diyorum.Yardımlarınızı bekliyorum
     
  2. Mopneet

    Mopneet   rank8

    Kayıt:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.387
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    Piyasada lol'ü kaldırmayan bilgisayar yok zaten o fiyata. (low'da) :)
     
  3. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    kendin de low olduğun için mi low da oynamak istiyon kanka xDé
     
  4. Minotoche

    Minotoche Old School olduser rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.383
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    gk~
  5. Crusade

    Crusade Old School olduser rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.149
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisliği
    Şehir:
    Arel University
    Bu mesaj Minotoche rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Aldım gitti :D
    [​IMG]
     
  6. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.368
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    Oha flasha 30 tl mi verdin geçen 15 tlye satılıyordu bimde :D
     
  7. Crusade

    Crusade Old School olduser rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.149
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisliği
    Şehir:
    Arel University
    Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
    sen oruç tutma özgür adet 2 yazıyor :roll:
     
  8. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.368
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    olum lan :ASG:SDGASD: