1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Lanet olsun Sbot beni çıldırtıcak!Yeniden başladı


  1. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Yav bu aralar bu sorundan sıkıldım tam preyi aldım böle lanet bir sorunla karşılaşıyorum char kasıyor 1 2 3saat ama bir süre sonra ne dc yiyor ne hata alıyor öle donuyor clienti başlatmıyor geriye ne dc ekranı geliyor nede clientless yiyor bu sorunla karşılaşan oldumu hiç cidden yardım lazım:S
    [​IMG]
     
  2. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Eğer cevabını bilen böle bi sorunla karşılaşmış olup çözümünü bulmuşsa paylaşsın lütfen :?
     
  3. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    anlamadım ki sorunu , biraz daha açıklar mısın ?
     
  4. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Adem abi şöle diyim ben sana bota koyuyorum dışarı çıkıyorum 2saat sora eve geliyorum bakıyorumki Sro açık
    Char kasmıyor kıpırdamıyor Dc Yememiş hiç bir hata almamış Net kopmamış client tekrardan başlamamış Mesela dc yerken bi süre bekletir char kıpırdamaz aynen öle duruyor bekliyor halde buluyorum :oops:
     
  5. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    Ya internetinde sorun var yada bilgisayarında sorun var.
    Format atmayalı uzun zaman olduysa format atmayı dene. Bi ara bende de yapıyordu format attım düzeldi...
     
  6. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    hmm Firewall bot programının komut göndermesini engelliyor olabilir. ya da virüs programın...
     
  7. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    bunu nası düzeltiriz :?
     
  8. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
  9. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Bunu daha ilk başta yapmıştım Adem abi öle bir sorundan kaynaklandığını zannetmiyorum:S
     
  10. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    Yazdığımı okudun mu acaba?
     
  11. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Okudum evet internetimde bir sorun olduğunu sanmıyorum diğer char oldukça rahat 28saat kesintisiz kasıyor ama buna gelince bazen 1 2 3saat en fazla dayanıor:S
     
  12. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    2 çar mı açıyorsun?
    Ekran kartın kaldırmıyor olabilir.
    Clientless kasmasını denet.
    O zaman bişi olmaz sanırım...
     
  13. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Normalde 7Char clientless olmadan kasabiliyorum arkadaşlarım rica edince bazen ama bu sorun yeni oluşmaya başladı bende anlayamadım bir türlü:S
     
  14. Continuum

    Continuum   olduser rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.572
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Evren
    En iyisi sen format en iyisi oo hiç dir dir cekmden sorunsuz geçer eline pc.
     
  15. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Ss eklendi kaasamıyorum cidden pre boşa gidiyor hep çıldırmak üzereyim
     
  16. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    oyun donuyorsa ısınma sorunudur, sistem ısısı + ekran kartı ısı bunları bir kontrol et bakalım kasa kapağını aç havalandır ekran kartını daha serin tutmaya çalış bir de güç yönetimi ekranına gel oradan sistem uyuma modu + screensaver vb. güç tüketimi ne varsa iptal et pc hiç güç kesmesin.

    dene bakalım sorun ortadan kalkacak mı !
     
  17. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Oyunun donması derken Okan abi Buffların şekilleri duruyor hala dönmeye devam ediyor Speed falan olsun sadece kıpırdamıyor char yerinden bufflar yerinde duruyor ama süreleri bitmiş oluyor char hiç bi türlü kıpırdamayıp S-botun Stats'da bulunan süreside ilerlemiyor duruyor:S
     
  18. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Format atmıştım sabah gene 2saat 53dk kastı ve gene aynı lanet şey oldu :twisted:
     
  19. GeRiLLa_

    GeRiLLa_ Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hata çözülmediyse ing. kuvvetli bir arkadaş sorunu düzgünce ingilizceye çevirse ve sbot'un satış yapıldığı siteden hatalar bölümünden sorsan hemen çözüm bulunur diye düşünüyorum..
     
  20. HeartLess*X

    HeartLess*X Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.421
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karşıyakam:)
    Cidden lanet olsun ya böle işe nolur biri çözümünü bulsun FORMAT ATTIM SRO Sildim yükledim botu 0dan yaptım daha napayım hala 2 3 saat aralığında aynen öle donuyor :twisted: