1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

kurt ayarlarıyla oynama


  1. ercan_track

    ercan_track Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    3 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ????
    ben daha önce böle bi konu açmıştım kurt ismi silinio die felan işte ben onu buldum ve sizlede paylaşmak istiyorum
    Wink Wink Wink




    >>Kurt Modifiyesi<<
    Öncelikle ftp://myuueren.my.funpic.org/ e girin.
    (şifre isterse user:myuueren_01 pass: cceelleerrmm)(user:myuueren_02 pass: cceelleerrmm)
    silkroad > ExtractPk2.exe , HexEdit121.zip indirin.
    ExtractPk2 comdlg hatası verirse:
    http://www.vbasicmaster.com/ocx/COMDLG32.OCX
    Bunu yükleyip ve aynı klasöre atın.
    Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz.
    Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
    Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
    Şimdi Characterdata.txt den istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: mob\china\mangnyang.bsr
    Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
    Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
    Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
    Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
    Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
    Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
    Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
    XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
    En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
    Büyüklükten emin olduğunuzda;
    Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
    Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin Wink
     
  2. DaWixed

    DaWixed   nowayout rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.515
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ama sadece kendin görebiliyorsun Wink