1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

kota bilgi


  1. KuRtLaR

    KuRtLaR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    337
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya kota kaç gelir bana 4 gb adsl kota
    1 ay sürekli oynuyom kaç para gelir
    Fiyaı söleğin..
     
  2. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    29m standart gelir.4gb altında olacağı için.
     
  3. minotauros

    minotauros Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    841
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    v bılgaria
    eğer eşmazsan sabit 29m
    ama aşarsan mb basşına 0.8 kuruştu galiba tam hatırlamıyorum
     
  4. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    senin çok geldi galiba :lolmuch:
     
  5. renklibere

    renklibere Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    440
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    cnc oporatörü
    Şehir:
    panama
    7/24 bir ay boyunca sadece sro ile kota 1.6gb bi abim tarafından test edilmiştir

    bu arada kota aşım üzretide 0.10 kuruştur
     
  6. Cynosure

    Cynosure Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    1 aydır oynuyosan 100 ytl falan gelir :lolmuch: Cool
     
  7. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    şaka yaptım de cocuk kalp kırizi geçircek xD

    bende 7/24 29ytl gerliyo
     
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    kotalı internet kullanıcıları ttnet sayfasından aylık kotasını görebiliyor, ayrıca aşırı oyun ve film download etmiyorsanız kotayı geçemezsiniz Wink
     
  9. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    valla extra ben hiç oyun film indirmediğim halde kotayı geçiyodum çözümü sınırsız yapmakta buldum :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: Artık oyunda indiriyom filmde
     
  10. Cynosure

    Cynosure Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.369
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    extrabeer :mrgreen:
     
  11. NoMoreLove

    NoMoreLove   exlmanager rank8

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.689
    Beğenilen Mesajlar:
    16
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Ankara
    evt oyun veya iflm veya herhangi bişi indirmezsen fazla 29 YTL gelir... :?!!!
     
  12. stalebug

    stalebug Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Zszc
    6.5 gb olmus ne kadar gelir tahminen ben 50 ytl falan gelir dedim ama ? gecen ay 10 gb ye cıktım 50 ytl dediler ama bakalım
     
  13. WooDY_

    WooDY_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    350
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    kota 4 gb, 6 gb ta filn çkmadı yani yok öle bişi dimi Question Question
     
  14. TurKKillS

    TurKKillS Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    4.662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çevre Mühendisliği.
    Şehir:
    geriden...
    kotalar 6 gb oldu Cool