1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

kos kos hotan npc de + 3 br 19 kalkan satılıyooo


  1. The_Crims

    The_Crims Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    946
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hotandaki npc de +3 br 19 klkan satılıyo bitmeden alınn kos koss :lol: :lol: :lol: saka bi yana repair all yaptıktan hemen sonra bi npcdeki iteme gelirseniz sizin kalkanınız cıkıyo bu arada nasıl kalkanım guzelmi :lol:


    [​IMG]
     
  2. __u6uR__

    __u6uR__ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hilary Duff yanı
    çok güsel detective
     
  3. Excrea

    Excrea Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    alincada olemi geliyo :mrgreen:
     
  4. The_Crims

    The_Crims Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    946
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    hyr o normal npc kalkanı ama bnem kalkanım gozukuyo nasıl dersen istersen dene kalkan al eline git black simithe repair all yap hemen bi siilahın ustune gel senin kalkanın cıkıyo Wink
     
  5. Zardock

    Zardock   nowayout rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.070
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna
    wış bu ne ya böyle olsa glavierlerin halı harap
     
  6. GteGrenSemsiye

    GteGrenSemsiye Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.400
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Defolu caddelerde dolaşıyorum azizim
    way be buga bak sosun+9 kalkanın olsa bi bakıyon npc de sosun sayıyo kötü olrdu :/
     
  7. The_Crims

    The_Crims Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    946
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    :lol:
     
  8. XEM

    XEM Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Şubat 2007
    Mesajlar:
    822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    THİFT
    Şehir:
    WaterCity
    bu arada senin kafandaki ney ??? :lol:
     
  9. _ultrAslan_

    _ultrAslan_ Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    santa die bişi var bilmion herhalde kafasındaki SANTA sapka yane gösteriş amaclı bişi Rolling Eyes Rolling Eyes
     
  10. XEM

    XEM Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Şubat 2007
    Mesajlar:
    822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    THİFT
    Şehir:
    WaterCity
    yeni server da görürüz inşallah event i extraokk
     
  11. The_Crims

    The_Crims Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    946
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    bu santa lar yılbasında cıkan jewel box lardan cıkıyo :wink1:
     
  12. _TS_CluB_

    _TS_CluB_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    255
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    elektrik... elektronik
    bende onun 72 liki var br 19 birde blade charda bu hehe gerisini artık siz düsünün ....... Evil or Very Mad
     
  13. GteGrenSemsiye

    GteGrenSemsiye Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.400
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Defolu caddelerde dolaşıyorum azizim
    o_O dün universal pill sattım bladenin üstüne geldim universal pill yazdı muhhahahahaha
     
  14. Narqotic

    Narqotic Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    !!!
    Şehir:
    BeN SeNiN CaNıN İçİN ÖmRüMü BiR KiBRiTiN KaBıNDa T
    :) Güzel Lagtandır Herhalde
     
  15. BOSPHORUS

    BOSPHORUS   nowayout rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.940
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iris
    SS koyarmısın bakalım nasıl bir şey Wink
     
  16. _DeadLy_

    _DeadLy_ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    79
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    xdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
     
  17. satanyu

    satanyu Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ne kadar noob sun bize bunlarla gelme git kasıl :byes:
     
  18. MMe_Nobles

    MMe_Nobles Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    550
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tanrının Olmamı istediği yerdeyim..
    Santa Hat + hand güzeL durmuş dikkatimi tek o cekti :D

    Shieldde güzelmiş aslındaXD
     
  19. _MaGiCiNe_

    _MaGiCiNe_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.177
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrencİ
    Şehir:
    KonumSuz
     
  20. Rookie

    Rookie Old School olduser rank8

    Kayıt:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Alanya/Antalya
    eski konuları ne qüzelde hortlatıoz :P