1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Klan savaşları


  1. Quincey

    Quincey Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise öğrencisi
    Şehir:
    Yıllardır Pc başındayım.Silkroadda yeni haritlar y
    [​IMG]
    Klansavaşları
    bu oyunu kimler oynuyor
    ben world 4 ve 16(speed)de oynuyorum
    nickim bazayy
    oynayanlar yazarsa sevinirim.

    Rehber
    TEKNİK BİLGİLERİN YANI SIRA YAŞANMIŞ YANİ TECRÜBE EDİNİLMİŞ BİLGİLERİN DE ETKİLİ OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM DAHA FAZLA BİLGİ VERMEK İÇİN BEN 2 SENEDİR BU OYUNDAN EDİNDİĞİM ORDULAR KONUSUNDAKİ TECRÜEBELERİMİPAYLAŞMAK İSTİYORUM UMARIM İŞİNİZE YARAR

    YAĞMA AMAÇLI ORDULAR:BU TİP ORDULAR MAKSİMUM 1000 PUANI AŞTIKTAN SONRA HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR ÇÜNKÜ MADENLERİNİZİ GELİŞTİRİYORSUNUZ VE SALDIRDIĞINIZ RAKİBİNİZDE ASKERİ OLARAK VERDİĞİNİZ KAYIP ALDIĞINIZ MADENE KARŞILIK GELMİYOR BU NEDENLE BU TİP ORDULAR OYUNA İLK BAŞLADIĞIMIZDA ÇOK KISA BİR SÜRE İÇİNDE İŞE YARIYOR...


    SAVUNMA AMAÇLI ORDULAR:
    SAVUNMA AMAÇLI ORDULAR KILIÇ MIZRAK AĞIR ATLI MANCINIK VEW ŞAHMERDAN OLARAK KARŞIMIZA ÇIKIYOR AMA

    EŞİT ŞARTLAR ALTINDA YANİ ATÖLYEYİ:15.KADEME KIŞLAYI:25.KADEME VE AT ÇİFTLİĞİNİ:20.KADEME OLARAK DÜŞÜNDÜKTEN SONRA

    BU ASKERLER İN HER BİRİNİZ ÇİFTLİKTE İŞGAL ETTİĞİ POPİLASYON ALDIĞI MADEN 1 TANE İÇİN ÜRETİM ZAMANI VE YAPTIĞI SAVUNMA GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURULDUĞU TAKDİRDE

    ASLINDA BİZLERE ÇOK CAZİPMİŞ GİBİ GELEN AĞIR ATLILARIN PEKDE CAZİP BİRLİKLER OLMADIĞI ORTAYA ÇIKIYOR...AĞIR ATLILARIN OYUNCULARI YANILTAN TEK ÖZELLİĞİ SAVUNMA VE SALDIRI KONUSUNDA AYNI ANDA İŞE YARAMALARI DIR...AMA SALDIRI VE SAVUNMA KONUSUNDA 1 AA BASARAK VERDİĞİMİZ MADEN GEÇEN ZAMAN YERİNE 6 TANE KILIÇ YADA 6 BALTA BASTIĞIMIZDA GEÇEN ZAMAN VERDİĞİMİZ MADEN TOPLAM SAVUNMA VE SALDIRI BONUSU ARASINDA ÖNEMLİ FARKLAR VARIDR...TEK NOKTA AA BİRLİKLERİ HEM SAVUNMADA HEM SALDIRIDA İKİ ÖZELLİĞİ BÜNYELERİNDE BARINDIRMALARIDIR...

    AMA BİR NOKTADAN BAKACAK OLURSAK MIZRAKÇILAR OYUNUN EN UCUZ VE EN HIZLI ÜRETİLEN BİRLİKLERİDİR VE ATLI ASKERLERE KARŞI YAPTIKLARI SAVUNMA ÇOK ÇOK İYİDİR VE UCUZ OLDUĞU İÇİN TERCİH EDİLEN BİRLİKLERDİR BU NEDENLE BİZE ÇOK UZUN ZAMAN VE ÇOK MADEN MASRAFI AÇAN AA BİRLİKLERİNİ BU KADAR UCUZ A MAL EDİLEN BİRLİKLER ÖLDÜRDÜĞÜ İÇİN AA LARI SALDIRIDA KULLANMAK MANTIKLI DEĞİLDİR(SİMULATÖRDE DENEYEBİLİRSİNİZ 1000 AA NIN ÜRETİM ZAMANI VE ALDIĞI MADEN KARŞISINDA KAÇ MIZRAKÇI BAŞARILI OLUYOR VE NE KADAR MADEN VE ZAMAN ALIYOR)

    OYUNDA EN İYİ SALDIRI BİRİMLERİ BALTACILAR VE BALTACILARI DESTEKLEYEN ŞAHMERDANLAR ÇOK İYİ SALDIRI YAPMAKTADIRLAR...BU NEDENLE DE ÇOK TERCİH EDİLİRLER VE HEM UCUZDUR HEM ZAMANI AZ ALIR(BALTACILAR)

    EVET ARKADAŞLAR SONUÇ OLARAK BU OYUNU OYNADIĞIM 2 SENELİK ZAMAN ZARFI İÇERİSİNDE 3 TANE DÜNYADA OYNADIM VE ŞİMDİ SADECE 6.DÜNYADAYIM 3.4.5.DÜNYALARDA OYNADIĞIM ZAMAN İÇİNDE DİNDİĞİM TECRÜBELERE GÖRE

    EN İYİ SAVUNMA ORDUSU

    KADEMELER 3 OLACAK ŞEKİLDE

    1.TERCİHİM OLARAK
    5000MIZRAK
    9000 KILIÇ
    1000CASUS(BİLGİ VERMEME AÇISINDAN ÇOK ÖENMLİDİR)

    2.TERCİHİM OLARAK
    5000MIZRAK
    5000KILIÇ
    1000 AĞIR ATLI

    BU İKİ ORDUYUDA YOK EDEBİLMEK İÇİN ÇOK FAZLA SAYIDA SALDIRI ASKERİ GEREKMEKTEDİR YANİ SALDIRAN KİŞİYE ÇOK ZARARINIZ OLACAĞI GİBİ BÜYÜK İHTİMALLE CAYACAKTIR...

    SALDIRI ORDUSU OLARAK GENELDE DEĞİŞİK KÖYLERDE DEĞİŞİK BİRLİKLER DAHA MANTIKLI OLUYOR

    1.TERCİH OLARAK

    12000BALTA
    500ŞAHMERDAN

    2.TERCİH OLARK
    2000 H.A
    400ŞAHMERDAN
    7960BALTACI

    BU ŞEKİLDE OLUŞTURULAN 5 YADA 6 ORDU KARŞISINDA ÇOK ÇOK ÇOK GÜÇLÜ SAVUNMA ORDULARI GEREKMEKTEDİR ODA 30 000 40 000 PUANLIK BİR KİŞİDE OLMASI ÇOK ZORDUR

    TECRÜBELERİME DAYANARAK BİŞİLER ANLATMAYA ÇALIŞTIM UMARIM FAYDASI OLUR

    AYRICA KISA BİR HATIRLATMA DAHA YAPACAK OLURSAM KÖY ALIRKEN HER ZAMAN GÜÇSÜZ OYUNCULARIN BULUNDUKLARI TARAFA YÖNELMEK VE GÜÇLÜ OYUNCULARIN GELDİĞİ TARAFTAKİ KÖYLERDE SAVUNMA ASKERİ BASIP KÖY ALACAĞIMIZ BÖLGEDE SALDIRI ASKERLERİ BASMAK ÇOK MANTIKLI BİR STRATEJİDİR....SAYGILARIMLA batuknight

    Savaş Sistemi
    Klan Savaşları, savaş sistemleri yapısı oldukça karmaşık bir yapıya sahiptir. Bunu kavrayabilmenin en iyi yolu, çok savaş yaparak deneyim sahibi olmaktır. Simülatör, size farklı savaş taktiklerini deneyebilmeniz için çeşitli olanaklar verir.
    Moral

    Oyunda, moral kavramının oluşturulma amacı, zayıf fakat aktif oyuncuları, çok güçlü oyunculardan korumaktır. Eğer çok güçlü bir oyuncu, zayıf bir oyuncuya saldırırsa, bu sayede güçlü oyuncunun birlikleri çok daha düşük bir verimle hareket edecektir. Çünkü, güçlü oyuncunun birlikleri bunun bir askerin onuruna yakışmayacak bir saldırı olduğunu bilecek ve sadece komut verilmiş olduğu için hareket edeceklerdir veya zayıf oyuncuya karşı tüm güçlerini kullanmayacaklardır.
    Casus

    Casusların görevleri, gönderdiğiniz düşman köylerinden işe yarar bilgiler sızdırmaktır. Casuslar, At Çiftliğinde üretilebilir. Düşmanlarınızdan bilgi sızdırmak için, yeterli miktarda casus ile köylerine saldırmanız yeterlidir. Saldırı esnasında casuslar, köy hakkında bilgi toplamaya çalışırlar. Fakat diğer yandan düşman casusları, sizin casuslarınıza saldırmaya çalışacaklardır. Saldırı ve savunma bağlamında, taraflardan hangisi daha üstünse, o taraf kazanır.

    Eğer saldıran tarafın gönderdiği casus sayısı, savunan tarafın sahip olduğunun yarısından -az- ise, gönderilen casusların kurtulma şansları %50 civarlarında olur. Ancak genel olarak pek azı geri dönebilir. Eğer saldıran tarafın casus sayısı, savunan tarafın casuslarından (en az) 2 kat fazla ise, saldıran tarafın casuslarının kurtulma şansı %100 olur ve büyük bölümü geri dönebilir. Ancak savunan taraf casus kaybetmez.

    Casuslarınızı gönderdiğiniz köy hakkında bilgi alabilmeniz için, en az 1 casusunuzun geri dönebilmesi gerekmektedir. Bu bilgi aynı zamanda,normalde saldirdiginiz birlikler rakip ordunun en az yarisi kadar güclüyse de gelir.

    Eğer gönderdiğiniz casuslardan (en az) %50 kadarı geri dönerse ve casuslar demirci atölyesinde 1.kademe arastirildiysa, gönderdiğiniz köyün hammadeleri hakkında bilgi alabilirsiniz. Eğer %70 kadarı geri dönerse ve casusluk kademeniz (en az) 2 ise, gönderdiğiniz köydeki binalar ve bina kademeleri hakkında da bilgi alabilirsiniz. Eğer %90 kadarı geri dönerse ve casusluk kademeniz (en az) 3 ise, köydeki savunma birimlerini, dışarıda konuşlandırılmış birimleri ve yoldaki birimleri öğrenebilirsiniz.

    Puan Sistemi

    Merkez Bina 10 12 14 17 21 25 30 36 43 52 62 74 89 107 128 154 185 222 266 319 383 460 552 662 795 954 1145 1374 1648 1978
    Kisla 16 19 23 28 33 40 48 57 69 83 99 119 143 171 205 247 296 355 426 511 613 736 883 1060 1272
    At Ciftligi 20 24 29 35 41 50 60 72 86 103 124 149 178 214 257 308 370 444 532 639
    Atölye 24 29 35 41 50 60 72 86 103 124 149 178 214 257 308

    Akademi 512 614 737

    Demirci Atölyesi 19 23 27 33 39 47 57 68 82 98 118 141 169 203 244 293 351 422 506 607
    Komuta merkezi 0
    Heykel 24
    Market 10 12 14 17 21 25 30 36 43 52 62 74 89 107 128 154 185 222 266 319 383 460 552 662 795 954 1145 1374 1648 1978
    Oduncu kampi 6 7 9 10 12 15 18 21 26 31 37 45 53 64 77 92 111 133 160 192 230 276 331 397 477 572 687 824 989 1187
    Kil ocagi 6 7 9 10 12 15 18 21 26 31 37 45 53 64 77 92 111 133 160 192 230 276 331 397 477 572 687 824 989 1187
    Demir madeni 6 7 9 10 12 15 18 21 26 31 37 45 53 64 77 92 111 133 160 192 230 276 331 397 477 572 687 824 989 1187
    Ciftlik 5 6 7 9 10 12 15 18 21 26 31 37 45 53 64 77 92 111 133 160 192 230 276 331 397 477 572 687 824 989
    Depo 6 7 9 10 12 15 18 21 26 31 37 45 53 64 77 92 111 133 160 192 230 276 331 397 477 572 687 824 989 1187
    Gizli Depo 5 6 7 9 10 12 15 18 21 26

    Duvar 8 10 12 14 17 20 24 29 34 41 50 59 71 86 103 123 148 177 213 256
     
  2. |O²|

    |O²| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.569
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe
    :mrgreen:

    Kod:
    What You thing me when you win x2 
    Böyle olsa daha ii olmazmı Question

    Kod:
    God will give you as twice as what you think about me
    
    Benim hakkımda ne düşünüyorsan sen 2 katını al veya kazan :mrgreen:

    ama Sevdim bu cümleyi :lol: Tabi orjinal i tartısılmaz

    Benim hakkımda ne düşünüyorsan, Allah sana 2 katını versin.

    Oyun için oynamıyom :lolmuch:
     
  3. Quincey

    Quincey Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise öğrencisi
    Şehir:
    Yıllardır Pc başındayım.Silkroadda yeni haritlar y
    Cool düzeltirim bi ara ingilizcem pek iyi değiş salladım işte
    Klan savaşları rehberini sık sorulan soruları ekleyeceğim şimdi
     
  4. |O²|

    |O²| Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.569
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Henüz Yok
    Şehir:
    uz Türkçe
    Bende yanlıs yazdım xD Dogrusu ;

    God will give you as twice as what you think about me

    Cool
     
  5. Quincey

    Quincey Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise öğrencisi
    Şehir:
    Yıllardır Pc başındayım.Silkroadda yeni haritlar y
    ok saol yazdım :lol: