1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

kıza bak be


  1. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
  2. Tengrİ

    Tengrİ   nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.299
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    geçin bu özentilikleri çocuklar...
    biri gelir avril koyar dieri gelir paris hilton koyar azcık kendiniz bişiler üretin herşey ilk yapanda güzeldir avril _AvRiL_'de kalsın paris extrada nedir bu çocukluğunuz anlamıyorum bi moda geldi alayı imsasına avril koyuyor extra bi yazı yazıyor altına paris ten bahsediliyor kendinizde bişeyler oluşturun ...

    Ne Güzel demiş sagopa = Hayatı Diğerlerinden Kopya çekerek yaşamak Budalaca, Kendi Yolunun İnşaası Şart tabiki...

    şimdide herkes sagocu olur napalım çoluk çocuk ne varsa burda kızmamak lazım aslında:D
    bakıyor extra abisi paris seviyor hemen gözüne parisi sokuyor belki gold hack programı verir abisi ona:D:D:D
     
  3. eFe

    eFe Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    591
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Captain
    Şehir:
    İstanbul
    güzel ama bana itici geliyo bu kız yaw Rolling Eyes
     
  4. mel1h___

    mel1h___ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.208
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    {TeXaS}TRibününde !!!
    Çoluk çocuk falan dionda ;Yasın kaç + Sagopa magopa Alayı Tras... kahvekeyfi
     
  5. Tengrİ

    Tengrİ   nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.299
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şekil A velet 1 :lol:
    kimseyle tartışamam kendi kendine konuş ben yoluma bakarım sana kemik atan olmadıki nerden kokusunu aldında geldin zaten senin küçük birisi oldunu herkes biliyor _Zardock_la girdiğin tartışmadan ondan kendini yırtsan yine tartışmam senle Wink

    bi arkadaşım çok güzel bi laf yazmıştı msn sine aklıma o geldi..
    bana söylenen her lafa cevabım var ama bir lafa bakarım lafmı diye birde söyleyene bakarım adammı diye.
     
  6. ShiZE

    ShiZE Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    hay agzını optm gum yha tam herkeste bı parıshılton avrıl ozentılıgı var cok kızıyorum bu ıslere
     
  7. eFe

    eFe Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    591
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Captain
    Şehir:
    İstanbul
    4ever pussycat dolls extraokk
     
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    çok sıkıntı verdin 1 ay banlı kalman çok daha iyi.
     
  9. eFe

    eFe Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    591
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Captain
    Şehir:
    İstanbul
    adalet yerini buldu Cool
     
  10. ShiZE

    ShiZE Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
     
  11. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    sende demekki sagopa ya hayransın tıpkı bu arkadaşın avrile olduğu gibi.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: