1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

kimin sünneti kac dakka sürdü


  1. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    benim ki salak doktor yüzünden 90 dakikayı gectı az daha kan kaybından ölecektım babam saolsun
     
  2. OwN3D

    OwN3D Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mart 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benimki 15dk sürdü uyuşması haric süper makinayla döndür döndürdü kafayı bi aldı :mrgreen:
     
  3. sw1ss

    sw1ss Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    699
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Benim 3 saat sürdü :lol: alet kesemeyince balta ile aldılar :lol:
     
  4. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    aq doktoru doktor degılkı gözleri görmüyor dikişleri tersten attıgı için dikişleri söüp tekara yaptı o sırada ben baya kan kaybetmısım bayılmısım evde ıken hastanaye goturmusler doktor yuzunden benım dalgada çift dikiş var :lol:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Muhahah ne biçim konu açmıssın allahım yaa

    nese ben hatırlamıom ama 10 dk sürmüstür
     
  6. tan

    tan Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    818
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    4ever GAME_MASTERS
    benımkı yarım saat surdu hatta babam dayanamadı odayı bıle terk ettı hehehehhe :lol: ( ama o doktoru gorursem cok fena opecem cok pıs ıgne yapıyo :lol: )
     
  7. tan

    tan Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    818
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    4ever GAME_MASTERS
    bide ıgneyı vurduktan sonra sık sık bak acımıyacak dıyodu ya allahım yarabbım :d
     
  8. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    sabit yapıyımmı bu topic i? :mrgreen:
     
  9. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    hehe snnki kaç dk sürdü :lolmuch:
    bence gereksiz bir topic !!!

    benmki tam hatırlamıorm ama 20dk rahat sürdü :mrgreen:
     
  10. Rahatsizim

    Rahatsizim Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    523
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    allah iyiliğini vermesin :mrgreen:

    yuhahaha :mrgreen:
    kim yapar ki bu topic'i sabit? penny makarasına söylemiş orda. Wink
     
  11. 3nToX

    3nToX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben hatırlamıyom ama 3-4 saat geçti gibi kalmış aklımda bi kalktım yattığım yatak göçmüş göçüklerdede terler var :mrgreen:
     
  12. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    benimki kısa sürmüştü tam nekadar hatırlamıyorum erken sünnet oldum ben,ama 10dk falandı heralde :lol:
     
  13. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    Penny Cidden sabitledin sen bu konuyu yha Shocked
     
  14. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    sabitlemedim yaw şaka yapıodum :mrgreen:
     
  15. Tengrİ

    Tengrİ   nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.299
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Doktor deli etti beni ben 4. sınıftamı ne sünnet oldum bizim baba tarafı paralı biraz özel doktorda yaptırdılar nese aldılar beni içeri sedye ile hastaneden bağladılar fln ben bi kastım kendimi gerildim bi girdim odaya oda deilki bildiğimiz ameliyathane yuh lan dedim napıcaklar bunlar:D bi baktım kesici bi alet yok etrafta korku gitti dedim nolucak (ağlıyodum çocukluk:D) doktor dedi merak etme kesmicez e dedim nie burdayız gidelim doktor dedi lazerle alıcaz muahha ben bi kalkmışım sedyeden :lol: :lol: :lol: hemşireler bilem koşturuyor nası tırstım lazerle napıcaklar ulan diye :lol: sonra yakaladıklar direk narkozu verdiler ben bayıldım 5 dk fln sürmüş yanlız ben yarım saatte ayılmadım sonra ogün normal hayatıma döndüm yatakta fln yatmadım pantolonumu giydim çıktım teknoloji güzel bişey :lol:
     
  16. Tengrİ

    Tengrİ   nowayout rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.299
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tepemi attırmayın ben sabitlerim bırakın sabiti duyuruya taşırım extranın bi lafı var dolarımboynunuza.com:D :mrgreen: :mrgreen:
     
  17. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    önemli olan geyik yapmak sabit yapmana gerek yok ben monte edebılırsın :lol: :lol: :lol:
     
  18. RockmasteR

    RockmasteR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    383
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Maraton Üst
    +18 Cinsellik içeren -Şiddet ve Korku içeren yazı!!!!

    5 sınıftaydım balta gibiydi hemşire* yuh bu ne lan demişti şakasına tabi:D hep o anı beklemiştim eline aldı ve yavaş yavaş tutup okşayarak kesmeye başladı o an o zevkle hüngür hüngür ağladım :lol::D daha sonra daha sonra içeri başhekim girdi nası geçti diye sordu bende muameleniz güzel dedim ücrette anlaşamasakta ortayı bulduk

    *NOT= tüm hemşirelere saygım sonsuzdur onlar anamız bacımızdır yanlış anlaşılmasın allah hepsinden razı olsun.
     
  19. StarkDrache

    StarkDrache Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kuzey Yarım Küre
    Süresi Hariç Herşeyi Sylemişşsn :)
    Ayrıca erotik film gibi
    .
     
  20. Mr_B0B

    Mr_B0B Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    haha benımkıde 20 30 dk arası sanırım..
    ferıdun kanka guzel konu :lol:
    koptum walla herkes solesın barı benımkını hemsıre yapmadı bı doktor makasla bızım zamanımızda lazer de yoktu ne bılelım adam aldı elıne kestı sona dıkıs dıker gıbı dıktı acımamıstı ama yaz gunuydu baya terletmıstı doktoru :lol:
    cok rahat durdun tesekkur ederım dıo ben onun ıcın 10 saat heykel olurum anlamı buyuk benım ıcın demıstım :lol: allah razı olsun adamdan da kalıcı bı hasar bırakmadı :lol: detective