1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

KiLiT

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. cihangir14

    cihangir14 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ocak 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  2. CrackCocaine

    CrackCocaine Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    656
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  3. cihangir14

    cihangir14 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ocak 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sorun ne ?
     
  4. CrackCocaine

    CrackCocaine Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    656
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Böyle saçma şey görmedim. O kadar bilgiyi bildikten sonra adam geri alamıyorsa ne diyebilirim? Ayrıca extraloob'un bu konudan haberi varmı ki aracılık yapmayı kabul etmiş, orası da meçhul.
     
  5. cihangir14

    cihangir14 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ocak 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Sen alabiliyormusun peki ? Alamıyorsan Sus. Msn nin ilk gizlisi dedim , istediği kadar deiştirsinler FARKETMEZ !

    Okan abinin haberi olmasına gerek yok , Plv charlarda böyle durumlarda Yapıyor Aracılık , buda onun gibi. parayı o alır iş bitimi bana yollar O KADR !
     
  6. CrackCocaine

    CrackCocaine Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    656
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    " Sen alabiliyormusun peki ? Alamıyorsan Sus " :lol:
    Çocuk gibi davranmana inan hiç gerek yok. Sen haber vermeden extraloob'u güvence gösteremezsin ki. Ha onu da geçtim, powerlevel falan olayları belli bir kitleye hitap edilen ve sıkça kullanılan bir olay sonuçta.

    " Çalınan Charları Geri Alma - 15TL " :lol: :lol:

    Sen kaç tane char geri aldın, nasıl kandırdın milleti? Neyine güvenerek böyle birşey yazma gereği duydun? Nasıl güvence veriyorsun. Hadi herşeyi bıraktım kenara, biri başvurdu sana farz et. Hadi aksilikler oldu alamadın vs. ne yapacaksın? Hayatımda gördüğüm en saçma "hizmet" bu bence.
     
  7. cLonny

    cLonny Old School olduser rank8

    Kayıt:
    8 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.735
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    charın id gizli si ne işine yarayacak ?^^ sen maili al char sahibide değiştirebilir xD gerçi değiştirsende farketmez gene çalınır hotmail basit çünkü ^^
     
  8. Judas

    Judas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Home
    bu msn bilgileriyle gidiyo hotmail sitesinde başvuru var senden ilk msn isim falan filan istiyo herşeyi tam yazarsan sana msn nin pwsini geri veriyorlar bunu biliyorum.Bunu yapman için msn açma tarihi falan filan büssürü şey istiyor.Ben yaptımda bazı maddeleri hatırlamadığım için alamadım :)
    PS:Bu arkadaşın yapmak istediği zaten msn'nin bir hizmetidir.
     
  9. DeadlyHunt

    DeadlyHunt   rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.984
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Uluslarası Ticaret
    Şehir:
    Karşıyaka
  10. cihangir14

    cihangir14 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ocak 2008
    Mesajlar:
    84
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    neyse bi konu açtık DERT OLdu !
     
  11. CrackCocaine

    CrackCocaine Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    656
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kusura kalma senin değerini bilemedik.
     
  12. Xrosower

    Xrosower Old School olduser rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.036
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sailor
    Şehir:
    Kocaeli
    istek üzerine kilit.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.