1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

KeyLogger'mi var? :S


  1. Serj

    Serj Buralıyım rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.058
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    S.a arkadaşlar biraz önce town'da sürekli exchange atan rus bi adama rasladım yanlıslıkla kabul ettim ve sonra hemen kapadım , sürekli what? dediğim halde cevap gelmedi birşey olmaz diyerekten geçiştirdim ama biraz önce hiç kendi kendine res atmayan pc res attı ve şüphelendim sizlerle paylaşmak istedim trojan vs vs varsa nasıl anlıyabilirim lütfen yardım :S
     
  2. Kyrojen

    Kyrojen Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ayı Bogan
    Şehir:
    Barda
    1-Başlıgı Düzeltirmisiniz Lütfen.

    2- Eger adam sana keylogger attıysa Hiç Durma Format At derim çünkü 11,12 gibi soyu'yorlar Charı.
     
  3. Serj

    Serj Buralıyım rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.058
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Keylogger atılan birşey değil eğer exchange'den IP'imi bulup pc'me keyloggeri kurduysa bilmiyorum ama 4-5 Saniye sürdü exchange penceresi o zamanda IP'i alabilirmi bilmiyorum :S
     
  4. die4ever

    die4ever Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    659
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    IP den giremez bilgisayarına zaten o bugda kapatıldı sorun yok tarat bilgisayarını cmd den net file de eger kötü bi keylog ise yakalarsın
     
  5. Serj

    Serj Buralıyım rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.058
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Kardeşim dedin ya Cmd'den net file yaz tam olarak yazarmısın onu cmd'ye yazıyorum bu terim kullanılmıyor diyor.
     
  6. Metamorph

    Metamorph Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    BlackArmy ~ Stockholm
    Format atmanı tavsiye ederim
     
  7. Serj

    Serj Buralıyım rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.058
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    format atmadan halletmek istiyorum başka yolu yokmu :S Avira virüs programında gözükürmü virüs veya Keylogger / OnLineLogger
     
  8. MrCrossover

    MrCrossover Aileden rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Staples Center @ Los Angeles
    Yahu mantıken düşünüldüğünde oyundan virüs atabilirmi , exchange falan hikaye. Öyle birşey yoktur, pc'niz temizdir. Oyundan trojan , keylogger falan atılmaz. İçiniz rahat olsun :dance:
     
  9. Serj

    Serj Buralıyım rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.058
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    hacım exchange'den ip alınıyor bende inanmazdım ama cafe'de canlı olarak gördüm..
     
  10. MrCrossover

    MrCrossover Aileden rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Staples Center @ Los Angeles
    Gözümle görsem inanmam :coffee:
     
  11. die4ever

    die4ever Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    659
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bildigim kadarıyla IP adresinden iyi bir bilgisayarcı olunamadan dosya aktarımı yapılamaz yapılmaya çalışıldıgında ise hemen fark edersin zaten ayrıca IP adresinden Kullanıcının İnternetini kalıcı Olarak Kesebilirsin Turk Telekom Bile Acamaz Cafeden girmedigin sürece charına bişi olmicaktır. kullandıgın virüs programı görmüyorsa temizdir. tabi keylog FUD sa o zaman kokusu 1 haftaya cıkar
     
  12. MrCrossover

    MrCrossover Aileden rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Staples Center @ Los Angeles
    3-5 günlük hackerler yapamaz yani , IP'nı değiştir kurtul :wink1:
     
  13. die4ever

    die4ever Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    659
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet öyle biliyorum ne derece dogru bilmem ip ni degiş kurtul en kısa yolu :)
     
  14. Janizaro

    Janizaro Bilgiliyim olduser rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.511
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    <~Dalgalarin kalbimi onardigi yerdeim~>
    modemine reset at ip değişiyor bukadar :D
     
  15. El Verano

    El Verano Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.395
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    3-5 gunluk sizin hacker dediginiz insanlar yapamazlar dogru.Ancak yapilabiliniyor.
    Suan JM`nin bir cok acigi soz konusu.
     
  16. die4ever

    die4ever Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    659
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    netstat -n - on gibi komutlarla ip bulunamaz zaten exg de ip ye baglanmıyor bildigim kadarıylada telnet olayı varmış netde okumuştum belki onunla ancak oda %99 çalışmaz
     
  17. MrCrossover

    MrCrossover Aileden rank8

    Kayıt:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Staples Center @ Los Angeles
    Omg Blaster is hacker. FTW :mrgreen:
     
  18. die4ever

    die4ever Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    659
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok nerden cıkarttınız netde okuduklarımı yazdım sadece işim olmaz öle işlerle benim :popcorn:
     
  19. By_DaDaS

    By_DaDaS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.042
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sana Bi KORUM.

    İp Zaten Modem'e Res Atıldıgında Degişir.

    Hicbirşey olmaz ne korkuyon exchangeden anlamıyom böyle şeyleri
     
  20. Arcadia

    Arcadia Old School olduser rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    5.786
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36