1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

key helper için yardım..


  1. esmer_tr

    esmer_tr Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    155
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar acil key helper lazm... ancak key helper açık iken ben baska şeylerle ugrasmak istiyorum yani char kasarken gizli konumda olacak varmıdır byle bi prgram. teşekkürler şimdiden
     
  2. Nickimi7kedi

    Nickimi7kedi Yeni üye rank8

    Kayıt:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arka planda ßidé Déİlmi x)
     
  3. loth

    loth Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    124
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öyle bi program bulmak zor be kardeşim :)
     
  4. Kup

    Kup Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Muğla - Fethiye
    Daha önce ECSRO'da vardı öyle bir bot araştırayım.
     
  5. _titan_

    _titan_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mühendis
    aynen banada lazım öyle bişey eskiden nubecoderin yaptığı bişey vardı şimdi oda yok :(
     
  6. azelhot

    azelhot Yeni üye rank8

    Kayıt:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evt Arkadaslar bende Arıyorum Öle bi Keyhelper Acill Tarafından... ADMİNLER bi İlgilenirse Sevinirm.