1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Karahana nasıl giricem serverlar hep full ve girmeye çalışıl


  1. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    yahu server dolusa servera tıklayamıyosun dolayısıyla deniyemiyosun

    sabahdan akşamada bütün serverar dolu :S
     
  2. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    bence sorun sende bu güne kadar hiç böyle brşeyle karşılaşmadım :detective:
     
  3. Difficult

    Difficult Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    654
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    7/24 Silkroad Online
    BEncede Sorun sende bendede hiç ole bi sorun yok. oyunu silip tekrar yukle belki duzelir ?
     
  4. cankat50

    cankat50 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ben denediğimde ağ hatası ###4 die bi haa veriyo ne yapmam gerekiyor
     
  5. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    Biraz Bekle server dolu demek ki :curtain:
     
  6. TheProzac

    TheProzac Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    376
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci ( bilgisayar bilişim/Web Tasarım)
    Şehir:
    Neden takımlarda göztepe yok ?
    Aynen ((: