1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Kamp Çadırı ve Ekipmanları


  1. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Kamp Çadırı ve Ekipmanları ?

    Biliyorsunuz bir doğa aşığıyım ki olmamamın imkanı yok kuzenler manyak çünki :P sözün özü benim kamp çadırım 2 kişilik twin yatağım var ama bayağı eskidiler kar kış zamanı harap oldular bu kış gitsem çadırda donarım kesin artık yenisi alma zamanı geldi sizlerden istediğim bu konuda bilgisi olanlar bana yol gösterebilirler mi ?


    Kamp Çadırı ? karda dayanıklı !
    Çift Çişilik Şişme Yatak ?
    Uyku Tulumu ?

    bunlardan kullanan duyan gören bilen varsa tavsiyelerinize ihtiyacım var ben şunları seçtim ama daha sağlam bilgilere ihtiyacım var yardımcı olan olamayan herkese teşekkürler :kalp:


    çadır + mat + uyku tulumu ; 82 TL fiyatla buldum.

    [​IMG]
     
  2. BoOoOS

    BoOoOS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.368
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    pc donanım
    Şehir:
    suz
    Buyur abi fiyatı uygun görünüşüde sana yakışır

    [​IMG]


    Açıklama:


    Taban: 210cm X 210cm
    - Kamuflaj baskı
    - Tek harekette açılıp kurulabilir
    - Küçük çantası ile kolayca taşınır


    KDV Dahil 71,97 TL
    Havale ile 69,09 TL
     
  3. Prada

    Prada   rank8

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.564
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne
    Şu kamp işlerini oldum olası sevmedim. Biraderler koparlardı çanakkaleye. Kamp yeri var orda bilir orda yaşayanlar. Şehire inmezlerdi 1 hafta non-stop takılırlardı. Yalvarırlardı gel diye gitmezdim hala da gitmem

    Vahşi yaşam geriyor beni :P :lol:
     
  4. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    bro gece o çakalların mangalın sönen ateşine doğru uzaktan uğlşdamaları varya anlatamam sana yüksek seviyede alkol almamışsan eğer sabahlar olmaz dayayacaksın bünyeye rakıyı hiç hissetmiyorsun hoşt lan diyorsun uzakta toplanmış gözleri cam gibi parıldayan çakal sürüsüne puahahhaaa :mrgreen: :twisted: :lol:
     
  5. PHR34|<

    PHR34|< Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.000
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sımdılık Kafasına Gore Takılıyo
    Şehir:
    Avatarımı Çalanın Çocugu Olmasın xD
    Sonra Noluyo Abi Anlat Heyecanlı Oluyo :mrgreen:
     
  6. Espio

    Espio Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.873
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home
    bro , cadir alacaksan bunlar seni oldurur , kurmak , malzemesi , iceri hava alir , yagmur yagarsa ortami bitirir , sana onerim ozellikle bisikletcilerin kullandigi `quechua 2 second` diye gecen cadirlar var onlari alirsin havaya attigin anda acilir , koselerinden bastirdigin anda kapanir hic ugrastirmaz ama fiyatlarini bilmiyorum tr de.
    http://www.getoutdoors.com/goblog/index.php?/archives/754-Quechuas-2-Second-Tent.html
    burda fiyati 40 euro.
     
  7. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    bro herşey iyi güzelce biz onu havaya bile atamayız mk zuahahaha atsak yere düştüğünde dağılır gider öküzüz.biz lakin fiyatı çok uygun sana getirteyeyim diyeceğim de ben o zamana kadar almak zorundayım bir tane :rolleyes1:
     
  8. Espio

    Espio Buralıyım rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.873
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home
    bunu sana hediye olarak gonderebilirim sanirim bro , cadir sonucta elektronik esya degil gumruge girmez zaten bayram da geliyor ama cok acilse haklisin sende.
     
  9. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    omg gönderebilirsen alırım hacım ama nasıl olacak gönderme işi bir öğren bana ulaşacaksa harbiden alırım ^^